رونمایی از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران

تهران (پانا) - پس از تعیین تکلیف شهردار تهران و رأی ندادن نمایندگان به یک‌فوریت استفساریه مجلس، حضور محمدعلی افشانی از 24 آبان در شهرداری تهران غیرقانونی است و به گفته اعضای شورای شهر تهران روند انتخاب شهردارتهران به‌زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در کانال تلگرامی‌اش گزینه‌های احتمالی شهرداری را رونمایی کرده است و از مردم خواسته است گزینه مناسب را برای شهرداری انتخاب کنند.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، سیدکامل تقوی‌نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان، محمدرضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری؛ 7 گزینه‌ای هستند که علیخانی از آنها رونمایی کرده است.

بر اساس شنیده‌ها محسن پورسید آقایی و علی ربیعی از دیگر گزینه‌های مطرح از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران هستند.

بررسی روند انتخاب شهردار جدید تهران در جلسه یکشنبه

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران نیز در مورد روند انتخاب شهردار جدید در شورای شهر به مهر گفت: در جلسه هم‌اندیشی قبل، تعیین تکلیف وضع اداره شهر تهران در دستور کار قرار داشت اما از آنجایی که بحث استفساریه از نمایندگان مجلس مطرح شده بود، تصیم براین شد که منتظر پاسخ استفساریه بمانیم و تصمیمی در مورد شهردار اخذ نشود.

وی با بیان اینکه جلسه هم اندیشی روز یکشنبه با حضور افشانی، شهردار تهران برگزار خواهد شد افزود: در این جلسه در مورد وضع جدید و جمع‌بندی شورا در مورد وضع پیش‌رو به نتیجه خواهیم رسید اما قطعا روال انتخاب شهردار جدید، فشرده‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار