کسب رتبه برتر مدارس دوره اول چناران توسط دبیرستان دکتر حسابی

چناران (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از کسب رتبه برتر مدارس دوره اول چناران توسط دبیرستان دکتر حسابی چناران خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر مدارس دوره اول چناران توسط دبیرستان دکتر حسابی

مجید محمدی گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای سند تحول بنیادین نقش موثری در ایجاد نشاط پویایی در مدارس و ارتقای مدیریت آموزشگاهی به سمت رهبری آموزشی دارد.
محمدی افزود در سال تحصیلی 97-96 بر اساس ارزیابی های انجام شده از مدارس شهرستان چناران در بخش برنامه های ابتکاری. و خلاقانه وبرنامه تعالی مدیریت مدرسه، مدارس دخترانه دوره اول سارای سید آباد، و دبیرستان دوره اول دکتر حسابی رتبه ممتاز شهرستان در امر برنامه تعالی مدیریت مدرسه را به خود اختصاص دادند.
معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران گفت: دبیرستان دکتر حسابی چناران در بخش برنامه های ابتکاری. و خلاقانه با اجرای سه برنامه که شامل مسابقات یک دقیقه با نوروز ؛ نجات تخم مرغ و موشک های آبی بود در سال گذشته نسبت به مدارس دیگر شهرستان بیشتری و بهترین عملکرد را داشته است که ازاین لحاظ از بین مدارس شهرستان رتبه برتر را کسب کرده است
وی خاطر نشان کرد: در همایش تجلیل از مدیران برتر و موفق استان در نشست تخصصی تجربه در مسیر تحول که با حضور سرکار خانم مسگرزاده سرپرست محترم اداره دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش و روسای ادارات آموزش و پرورش ، صابری معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیران منتخب مدارس دوره اول متوسطه استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد از شهیدی مدیر دبیرستان دکتر حسابی تقدیر شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار