در دانشگاه شریف

اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی کشور همزمان با همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۵۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور برگزار می‌شود

به گزارش دبیرخانه چهارمین همایش ملی و اولین همایش ملی آتش‌نشانی و ایمنی شهری، پس از برگزاری سه دوره همایش آتش‌نشانی و ایمنی شهری و استقبال پرشور علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و دانشگاه صنعتی شریف اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور و نخستین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری را در اسفندماه سال جاری برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش اولین نمایشگاه صنعت ایمنی با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در حوزه آتش‌نشانی و ایمنی، 5 تا 7 اسفند ماه و نخستین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری همزمان با چهارمین دوره ملی این همایش 6 و 7 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

دبیرخانه دائمی این همایش در سازمان آتش‌نشانی تهران فعال است و شهردار تهران به عنوان رئیس همایش، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دبیر این همایش هستند. شورای سیاست‌گذاری شامل مدیران آتش نشانی‌های کشور و مدیران سازمان‌های همکار در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی است.

دریافت مقالات از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار