در گفت‌وگو با پانا

رضا شاهرودی: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پایان راه پرسپولیس نیست

فراموش نکنیم تیم برانکو با دست‌خالی فینالیست آسیا شد

تهران (پانا) - دستیار زلاتکو کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است فینالیست شدن پایان کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیست و این تیم توانایی قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد.

کد مطلب: ۸۶۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رضا شاهرودی: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پایان راه پرسپولیس نیست

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با پانا درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاگردان برانکو واقعا شاهکار کردند، آنها خوب بازی کردند و با برنامه‌ریزی و هدفمند برای رسیدن به فینال تلاش کردند. جا دارد از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم، آنها دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند و اتفاق بزرگی در فوتبال ایران رقم زدند.

مدافع چپ دهه 1370 تیم پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در ابتدا خیلی زود گل خورد اما بازیکنان و کادر فنی تیم با برنامه‌ریزی درست و منطقی بازی را مدیریت کردند تا در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل تساوی برسند و به بازی برگردند. نباید فراموش کنیم که این تیم دست‌خالی و با مشکلات زیادی که بزرگ‌ترین آن محرومیت از نقل و انتقالات بود به این مرحله رسید.

شاهرودی به ستاره تیم پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل السد اشاره کرد و گفت: به نظرم علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در دیدار برگشت بود. البته همه بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و عملکردشان قابل تقدیر است اما حضور بیرانوند در دروازه دلگرمی برای همه بود. رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا آبروی فوتبال ایران را برگرداندند، فوتبال ایران در رده باشگاهی هشت سال بود به فینال لیگ قهرمانان صعود نکرده بود و بازیکنان پرسپولیس این تیم طلسم هشت ساله را شکستند.

دستیار زلاتکو کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان درباره دیدار فینال گفت: به نظرم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بدون شک رسیدن به فینال پایان کار شاگردان برانکو نخواهد بود. البته بازی در دیدار فینال سخت و حساس خواهد بود اما بازیکنان عزم خود را جزم کرده‌اند و بدون شک برای رسیدن به قهرمانی در هر دو دیدار رفت و برگشت با اقتدار بازی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار