استاندار قم مطرح کرد

عزم راسخ استانداری در تغییر کاربری مدارس برای جبران هزینه‌های جاری آموزش و پرورش

قم (پانا)- استاندار قم گفت: تغییر کاربری مدارس استان نیازمند تشکیل یک کمیسیون ویژه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، که استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.

کد مطلب: ۸۶۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عزم راسخ استانداری  در تغییر کاربری مدارس برای جبران هزینه‌های جاری آموزش و پرورش

سید مهدی صادقی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر اهمیت امور تبلیغی در پیشبرد اهداف آموزشی استان اظهار داشت: برای ایجاد یک انگیزه فراگیر از امکانات تبلیغی و تشویقی مانند مساجد و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به‌خوبی باید استفاده شود و بسیاری از این برنامه‌ها با کمترین هزینه به سرانجام می‌رسد.

وی اهمیت کار دانش ‌آموزان موفق در مسابقات کشوری را بالا دانست و افزود: رتبه‌هایی که دانش آموزان در رشته‌های مختلف موفق به کسب آن شده‌اند شایسته تقدیر بوده است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت ایجاد روحیه کار دسته‌جمعی و گروهی گفت: کمبود روحیه کار گروهی در کشور یک معضل بزرگ بوده و اینکه یک جمعی به‌اتفاق هم یک کاری را انجام دهند در کشور ما ضعیف است و برای تقویت این بخش مدارس می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

صادقی ظرفیت بالای هنری در بین دانش آموزان قمی را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: در حوزه هنر در استان ظرفیت خوبی وجود دارد و باید توجه شود که از این ظرفیت و خلاقیت‌های دانش آموزان استفاده شود و لازمه این امر اهتمام و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش و یاری سازمان‌های دیگر است.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن امکانات در هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: از جهت ترغیب به هنرستان‌ها، افزایش تعداد دانش آموزان در این حوزه با یک شیب کندی همراه بوده و لازم است که تجهیزات این هنرستان‌ها نوسازی شود تا دانش آموزان رغبت بیشتری به مدارس فنی و حرفه‌ای پیدا کنند.

استاندار قم عزم استانداری در امر تغییر کاربری مدارس را جدی و راسخ دانست و تأکید کرد: تغییر کاربری مدارس استان نیازمند تشکیل یک گروه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار