با حضور مسئولین کشوری و استانی:

نمایشگاه تصویرگری دوسالانه براتیسلاوا در اهواز گشایش یافت

اهواز(پانا) - نمایشگاه برگزیدگان مسابقه تصویرگری براتیسلاوا، با حضور شماری از مسئولین کشوری و استانی در نگارخانه‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۶۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه تصویرگری دوسالانه براتیسلاوا در اهواز گشایش یافت

این نمایشگاه با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیرکل کانون خوزستان، معاون و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، جمعی از نویسندگان، شاعران، هنرمندان و دانش آموزان خوزستانی و اولیای تربیتی، افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شده است؛ ٤٢ اثر برگزیده تصویرگران کشورهای ایران و اسلواکی در جشنواره تصویرگری براتیسلاوا و 25 اثر تصویرگری جایزه بزرگ (گرند پرایز) در معرض دید علاقه‌مندان به این هنر قرارگرفته است. این نمایشگاه تا 7 آبان ماه در نگارخانه‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برپاست.

علاقه‌مندان می ‎ توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است: دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا زیر نظر دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان ( IBBY ) هر دو سال یک‌بار در شهر براتیسلاوا در کشور اسلواکی برگزار می‌شود و کانون به‌عنوان نماینده ایرانی این مسابقه در هر دوره با اعلام فراخوان به ناشران و جمع‌آوری آثار برگزیده تصویرگران ایرانی اقدام به برگزاری نشست داوری با حضور تصویرگران و کارشناسان برگزیده این حوزه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار