انتخابات شوراهای دانش آموزی ،تمرین مشارکت جویی است

مراغه (پانا ) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی ،تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری است.

کد مطلب: ۸۶۴۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی ،تمرین مشارکت جویی است

جلیل اسلامی در آیین بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که در دبیرستان دخترانه زینبیه شاهد این شهرستان برگزار شد ،گفت: دانش آموزان در مرحله اول اهداف این انتخابات که به صورت عملی است با نحوه انتخاب شدن ،نظارت و مشارکت کردن در مسائل و امورات کشور آشنا می شوند.

وی افزود : دومین هدف انتخابات شوراهای دانش آموزی ،مشارکت دانش آموزان در امورات اجرایی مدارس است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان بایستی از این ظرفیت برای توسعه کمی و کیفی و رشد و تعالی مدارس خود استفاده نمایند.

اسلامی ادامه داد: تکریم عملی شخصیت دانش آموزان ،تقویت روحیه انتقاد پذیری ،احترام متقابل و کسب مهارت در آن ها از دیگر اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی است.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه نعلیم و تربیت ،همت همه را می طلبد ،افزود : شهرستان مراغه در سال جاری به همت خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین مدرسه ساز ،رتبه اول اذربایجان شرقی در جذب خیرین مدرسه ساز را کسب کرده است.

وی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه یار نیز افزود : در اوایل مهرماه سال جاری 1600بسته آموزشی توسط خیرین مدرسه یار در اختیار دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

اسلامی در ادامه به برنامه های آتی این مدیریت اشاره و بیان کرد: مهارت آموزی در بین دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی جزء اولویت های کاری مجموعه آموزش و پرورش مراغه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار