مدیر آموزش و پرورش شهریار همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی:

توجه به تربیت بدنی و ورزش همگانی در اولویت کار آموزش و پرورش قرار دارد

شهریار (پانا) - همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ، مراسم ورزش صبحگاهی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ،مدیر آموزش و پرورش شهریار ، رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه ، معاون فرهنگی شهرداری شهر اندیشه ، کارمندان آموزش و پرورش شهریار و هنرجویان هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی امیر کبیر در محل هنرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تربیت بدنی و ورزش همگانی در اولویت کار آموزش و پرورش قرار دارد

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تقدیر از حضور حاضرین و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت: هنرجویان حاضر در این هنرستان افتخار این را دارند به عنوان اولین هنرجویان هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی در این محل تحصیل می نمایند .

مجید پارسا با اشاره به پتانسیل بالای ورزشی در دانش آموزان این شهرستان گفت : شهرستان شهریار با وجود جمعیت بالای دانش‌آموزی و پتانسیل فوق العاده در و ورزش های همگانی قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی نیاز به یک هنرستان تربیت بدنی داشت که در سال تحصیلی جاری موفق شدیم با حمایت مسئولان و مجموعه آموزش و پرورش هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی امیرکبیر را در این محل تاسیس و به بهره برداری برسانیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : آموزش مهم است اما سلامت جسمانی از آن مهم تر می باشد اگر توجه به سلامت جسمانی داشته باشیم می توانیم پس از آن به سلامت روحی ، روانی و اندیشه نیز برسیم به همین منظور آموزش و پرورش شهریار توجه به تربیت بدنی و ورزش های همگانی در اولویت کار خود قرار دارد .

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اهمیت ورزش در زندگی بیان کرد : امروزه یکی از مولفه های اصلی جوامع توسعه یافته و مدرن پرداختن به ورزش و شروع ورزش قهرمانی از سنین پایه و در مدارس است چرا که پیشرفت و پویایی جامعه در گرو داشتن جوانانی شاداب و با نشاط است.

در ادامه این مقام مسئول با اشاره حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار داشت: پرداختن به ورزش وتقویت جسم در کنار تهذیب نفس قدمتی به بلندای تاریخ و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما دارد به طوری که پیامبر اکرم(ص) جوانان را به فراگرفتن ورزشهایی مانند شنا٬اسب سواری وتیراندازی سفارش نموده است.

شایان ذکر است در ادامه نیز حاضرین به ورزش صبحگاهی پرداخته و در پایان به قید قرعه به تعدادی از هنرجویان جوایزی اهدا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار