ابراهیم قاسمپور*

کار سخت پرسپولیس برای رسیدن به فینال

هنوز کار پرسپولیس برای صعود به فینال تمام نشده است و این تیم در بازی برگشت هم مقابل السد قطر بازی سختی را در پیش دارد.

کد مطلب: ۸۶۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان السد به ورزشگاه آزادی و جوی که هواداران در آن به‌وجود می‌آورند،آشنا هستند. نباید فراموش کنیم که همین تیم السد در استادیوم آزادی و در مقابل تشویق هزاران هوادار استقلالی توانست این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. پرسپولیس برای برتری در این مسابقه کار دشواری را در پیش دارد و امیدوارم شرایط میزبانی به پرسپولیسی‌ها کمک کند تا آنها بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تیم السد ستاره‌های زیادی را در ترکیب خود دارد و مسلما در پست‌هایی که ژاوی، گابی و بونجاح از نقاط قوت این تیم به‌شمار می‌رود و تنها دروازه‌بان السد نقطه ضعف این تیم است چون در بازی رفت آنها دروازه‌بان اصلی‌شان را به‌دلیل کارت قرمز از دست دادند و مجبورند در بازی امروز از دروازه‌بان جوانشان استفاده کنند.

پرسپولیس در ترکیبش بازیکن ستاره‌ای ندارد و همه بازیکنان این تیم با جان و دلشان برای پرسپولیس به میدان می‌روند و با یکدیگر متحد هستند. درست است که کامیابی‌نیا و عالیشاه مصدومیت جزئی دارند اما چه آنها در زمین مسابقه باشند چه نباشند خط هافبک تیم قطری به‌دلیل اینکه ژاوی و گابی 2 مهره تاثیرگزار را دارد از خط هافبک پرسپولیس قوی‌تر هستند و امیدوارم هر شرایطی که در زمین بازی به‌وجود می‌آید به نفع تیم پرسپولیس باشد و آنها نتیجه لازم را به‌دست بیاورند.

پیش‌بینی کردن نتیجه این بازی بسیار سخت است و همان‌طور که گفتم ممکن است اتفاقاتی در زمین مسابقه رخ دهد که به نفع هر کدام از تیم‌ها باشد اما امیدوارم همه اتفاقات خوب برای پرسپولیس به‌وجود بیاید و این تیم بتواند نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

منبع:آرمان

* کارشناس فوتبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار