بازدید شبانه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از خوابگاه دانش آموزان منطقه کوهین

قزوین (پانا) - مرتضی سمیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه رئیس اداره حراست ، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرروش ناحی یک قزوین یک شنبه شب در مدارس شبانه روزی منطقه کوهین حضور یافت و ضمن بازدید از امکانات این مدارس با دانش آموزان و فرهنگیان دیدار و گفت و گو نمود.

کد مطلب: ۸۶۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید شبانه  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از خوابگاه دانش آموزان  منطقه کوهین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، مرتضی سمیعی در بازدید از مدارس شبانه روزی منطقه کوهین ، از پیگیری های ویژه از طریق استانداری برای رفع کمبودهای این مدارس خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید نمود: توجه به آموزش‌های تربیتی و اجتماعی در مراکز شبانه روزی بسیار حائز اهمیت است که این امر باید مورد پیگیری ویژه همکاران در این مدارس باشد.

سمیعی ادامه داد: تمام تلاش ما برای این است که هیچ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین نداشته باشیم و در این راستا با دایر نمودن مدارس شبانه روزی و راه اندازی مدارسی حتی با یک دانش آموز و یک معلم تلاش نموده ایم تا در مسیر تحقق این امر مهم به گام برداریم.

وی بر رعایت مسائل بهداشتی در خوابگاه های دانش آموزی تاکید نمود و از دانش آموزان این درخواست را نمود : با تلاش و همت والا ضمن موفقیت در عرصه‌های علمی و آموزشی به واسطه انس با نماز و قرآن در زمینه های اخلاقی و معنوی نیز خود را به قله‌های رشد و بالندگی برسانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار