مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان مذهبی، در جهت توسعه و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بر ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان مذهبی در مدارس استان در جهت توسعه و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان مذهبی، در جهت توسعه و تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان

محمد دستورانی در جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش وپرورش افزود: شعار سال تحصیلی 98-97 در استان سمنان، «چهل سالگی انقلاب» ، «مدرسه مهارت محور» و «تربیت عبد صالح» است.

وی اظهارکرد: شعار سال تحصیلی از تربیت دینی، ایمانی و اخلاقی، مهارت آموزی و مهارت های زندگی و بازنشناسی آرمان های امام راحل(ره)، فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه ارزش های دفاع مقدس بهره می برد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از تشکیل ستاد چهل سالگی انقلاب در شهرستان ها و مناطق استان خبرداد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس به لحاظ کمی و کیفی بعنوان یک فریضه مهم، در دستور کار آموزش و پرورش استان قراردارد.

دستورانی با اشاره به ضرورت گسترش حوزه پرورشی و فرهنگی در استان سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت طلاب جوان و خوش فکر در مدارس، یکی از برنامه های اصلی حوزه معاونت پرورشی آموزش وپرورش استان است.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت در مدارس در تبلیغ دین بسیار موثر است و موجب جذب جوانان به دین می شود، اضافه کرد: یکی از سیاست هایی که در آموزش و پرورش بصورت جدی دنبال می شود، بحث ارتباط حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان در حوزه پرورشی و فرهنگی، رتبه اول کشوری را در بین 32 استان کسب کرده است.

محمد دستورانی در پایان اذعان نمود: آموزش وپرورش استان برای برگزاری با کیفیت بیست وهفتمین اجلاسیه سراسری نماز، از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار