معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: ورزش کبدی در آموزش و پرورش توسعه می یابد

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از آغاز فعالیت و توسعه رشته کبدی در آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: ورزش کبدی در آموزش و پرورش توسعه می یابد

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در نشست هماهنگی عقد تفاهم نامه همکاری با هیأت کبدی با اشاره به قدمت و جایگاه این رشته در فرهنگ ورزش استان کردستان، گفت: توسعه کبدی در سطح جامعه به دلیل غفلت از ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش ابتر مانده است که با توجه به ایجاد تعامل در سطح فدراسیون های ورزش دانش آموزی و کبدی این امیدواری وجود دارد که با آغاز فعالیت کبدی در سطح مدارس، نرخ پوشش این رشته در تمام بخش ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به فعالیت های فراوان هیأت کبدی استان، آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که این رشته را در سطح مدارس استان فعال کند.

خوش گوار از آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری و مشارکت در برگزاری دوره های مربیگری و داوری، راه اندازی انجمن کبدی، فعال سازی کبدی در مجتمع ها و سالن های ورزشی و حضور در مسابقات کشوری اعلام کرد.

در ادامه این جلسه عابد رضاقلی رییس و خسروی دبیر هیأت کبدی جزئیات نحوه همکاری و تعریف آن در عقد تفاهم نامه را بیان کردند و روسای هیأت ورزش دانش آموزی و اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی نیز ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آموزش و پرورش برای توسعه کبدی را طرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار