برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان تجلیل شدند

ارومیه (پانا)- با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۶۴۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان تجلیل شدند

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی صبح امروز در محل سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به استقبال دانش آموزان آذربایجان غربی از مسابقات قرآن، نماز و عترت اظهار کرد: سال گذشته 184 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی، 43 هزار نفر مرحله شهرستانی، 2100 نفر در مرحله استانی و 79 نفر در مرحله کشوری این مسابقات شرکت کرده بودند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مسابقات قرآن ، نماز و عترت فرهنگیان استان نیز با حضور 3هزار 259 نفر در 4 رشته برگزار شد.

قاسمی خاطر نشان کرد: در مرحله کشوری مسابقات 7 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان مقامهای اول تا پنجم را بدست آوردند.

وی از توزیع 70 هزار جلد کتاب در حوزه قرآن، عترت و نماز در بین دانش اموزان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین برنامه ها و فعالیتهای پرورشی را دنبال می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه زندگی پر استرس کنونی ناشی از گم کردن خداست؛ ادامه داد: برنامه های آموزش و پرورش همواره جهت گیری و رویکرد تربیت دینی داشته و اخلاق محور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار