انگیزه‌های متفاوت در اولین نبرد ماه اکتبر

تهران (پانا) – دومین روز از هفته نهم لیگ برتر انگلیس امروز در حالی پیگیری خواهد شد که اورتون و کریستال پالاس با شرایطی متفاوت پا به زمین می‌گذارند.

کد مطلب: ۸۶۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انگیزه‌های متفاوت در اولین نبرد ماه اکتبر

هفته نهم لیگ برتر انگلیس امروز و از ساعت 18:30 با برگزاری یک بازی به میزبانی ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول پیگیری خواهد شد.

اورتون - کریستال پالاس / ساعت 18:30

مارکو سیلوا (پرتغال) - روی هاجسون (انگلیس)

تلاش برای برد با انگیزه‌های متفاوت

اورتون و کریستال پالاس در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که وضعیت دو تیم در هفته‌‌های اخیر متفاوت بوده است. هر چند اورتون با قبول شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون از جام حذفی کنار رفت اما این تیم با دو برد متوالی در لیگ برتر توانسته به آرامش خوبی برسد و از جمع تیم‌های حاضر در انتهای جدول جدا شود. حالا آنها می‌خواهند به روزهای خوب خود ادامه دهند و با کسب سه امتیاز این بازی به رده هشتم جدول صعود خواهند کرد و می‌توانند تک رقمی شوند.

این در حالی است که در سمت مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر با دو شکست متوالی و سه بازی بدون برد به نیمه پایینی جدول رسیده است و برای فرار از این وضعیت و رسیدن به رده سیزدهم باید با برد از زمین حریف خارج شود یا حداقل یک امتیاز از اورتون بگیرد.

اولین تقابل تاریخ در ماه اکتبر

در حالی که از مجموع 12 بازی روبروی دو تیم برتری 5 بر 2 در بردها با اورتون است؛ کریستال پالاس در 4 سال و یک ماه گذشته نتوانسته اورتون را شکست دهد. اما نکته امیدبخش برای کریستال پالاس این است که آنها هر دو برد تاریخ خود مقابل اورتون را با نتیجه مشابه 3 بر 2 در گودیسون پارک بدست آورده‌اند و از این ورزشگاه خاطرات خوبی دارند. اما در 12 بازی که روبروی هم قرار گرفته‌اند 32 بار دروازه دو تیم باز شده، 20 بار اورتون موفق بوده و 12 گل سهم کریستال پالاس بوده است.

نکته قابل اشاره دیگر درباره تقابل دو تیم این است که این برای اولین بار است که اورتون و کریستال پالاس در ماه اکتبر روبروی هم قرار می‌گیرند. اما در حالی که پرگل‌ترین بازی دو تیم به سال 2014 و دو برد متوالی 3 بر 2 کریستال پالاس برمی‌گردد؛ قاطع‌ترین پیروزی در تاریخ دیدارهای دو تیم مربوط به سال 2005 است که اورتون در حضور هوادارانش توانست مقابل کریستال پالاس به پیروزی 4 بر صفر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار