رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خبرداد

طرح خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرا می شود

فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از اجرای طرح خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرا می شود

زنجان (پانا)- فاطمه باغبانی طی گفت و گویی ابراز داشت: برنامه خدمات حمایتی برای دانش آموزان استثنایی در جهت ایجاد فرصت برابر آموزشی و پرورشی و کار آمد تر بودن خدمات توانبخشی در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد فرصت های برابر آموزشی و برخورداری از سطح قابل دسترسی از سلامتی و اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین و کودکان دانست و افزود: در سال گذشته در این برنامه مبلغ 4 میلیون و 50 هزار ریال برای دانش آموزان تحت پوشش هزینه شده است که در سال جاری با تلاش ها و همکاری های سازنده مسئولین سازمان استثنایی کشور و اداره کل سعی در افزایش این آمار خواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: تمامی کودکان مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی و کلاس های ضمیمه و آموزش تلفیقی فراگیر مدارس عادی تحت پوشش این خدمات قرار می گیرند.

این مقام مسئول جراحی کاشت حلزون شنوایی، پرداخت کمک هزینه دندان پزشکی، هزینه داروهای مستمر، خدمات بیمارستانی، پرداخت خدمات پاراکلینکی و پرداخت هزینه های خدمات حمایتی مداخله ای و ابزار توانبخشی را از خدمات این برنامه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار