فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهرخبر داد :

نصب دوربین‌های نظارتی وشناسایی پانزده نقطه حادثه خیز در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در نشستی با خبرنگاران، گفت: در بحث ایجاد امنیت و نظم درجامعه و پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی باید اقشار مختلف مردم و همه دستگاه‌ها و نهادها با وحدت و همدلی پای کار بیایند.

کد مطلب: ۸۶۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نصب دوربین‌های نظارتی وشناسایی  پانزده نقطه حادثه خیز در اسلامشهر

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی دررابطه با نقش وجایگاه امنیت،افزود: امنیت نعمت بزرگی است که در هر جامعه‌ای برای رشد و توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ضروری به شمار می‌آید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، بیان کرد:یکی از راه‌های ایجاد امنیت در جامعه همکاری مناسب و صمیمانه مردم با نهادهای تامین کننده امنیت و نظم است که خوشبختانه در شهرستان اسلامشهر طی سال‌های گذشته این ارتباط بین مردم و خادمین خود در نیروی انتظامی وجود داشته و روزبه‌روز این همکاری بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین موارد تماس شهروندان با نیروی انتظامی، تاکیدکرد:تصادف،جرایم عمومی،سرقت و مفاسد اجتماعی از مهمترین موارد درخواست رسیدگی توسط نیروی انتظامی از سوی شهروندان بوده که مورد بررسی قرار گرفته است.

این مقام مسوول تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به همکاری اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اداری و اجرایی با نیروی انتظامی در شش ماه گذشته جرایم مهم اثرگذار و قاچاق در سطح شهرستان اسلامشهر نداشته‌ایم .

حسن آبادی با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در سطح شهرستان، اظهار داشت: با انجام اقدامات پیشگیرانه و اصلاح هندسی معابر و رفع نقاط حادثه خیز و نیز ارتقاء فرهنگ رانندگی صحیح و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و برخورد با رانندگان متخلف، خوشبختانه‌ در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال‌های گذشته میزان تصادفات منجر به فوت 9 درصد کاهش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، افزود: نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف و سرعت‌سنج، شناسایی و اصلاح پانزده نقطه حادثه خیز و پرخطر، آموزش رانندگان و شهروندان و استفاده از معابر ویژه عبور و مرور عابر پیاده از جمله موارد موثر در کاهش جرحی و فوتی در سطح منطقه می‌توان نام برد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر،خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد امنیت و نظم در جامعه و پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی باید اقشار مختلف مردم و همه دستگاه‌ها و نهادها و سازمان‌های متولی امر با وحدت و همدلی پای کار بیایند و به وظایف قانونی خود عمل کنندو پلیس درآخرین نقطه برخورد با جرایم و همواره در معرض انتظار و مطالبات مردم قرار دارد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار