اعزام کاروان نذورات مردمی به کربلای معلی ازشهر قدس

شهر قدس (پانا) - کاروان نذورات مردمی و هیئت رزمندگان به کربلای معلی از شهر قدس اعزام شد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان نذورات مردمی به کربلای معلی  ازشهر قدس

حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهر قدس، در حاشیه اعزام کاروان نذورات مردمی و هیئت رزمندگان به کربلای معلی اظهار داشت: پیاده روی اربعین، نماد وحدت اسلامی و مانور اقتدار پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی در ادامه افزود: موکبی که امسال در کربلای معلی از سوی شهر قدس بر پا خواهد شد. طبق برنامه های صورت گرفته و هدف گذاری شده سعی خواهیم کرد با رویکرد فرهنگی خدمات خود را ارائه دهیم و از این حیث که در کربلا موکب های بسیاری برای خدمات رسانی به زایرین وجود دارد اما کمی خلاء فعالیت های فرهنگی احساس می شد که امسال اجرای فعالیت های فرهنگی این کاستی را برطرف خواهیم نمود.

امام جمعه شهر قدس با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین حسینی گفت: اقداماتی فرهنگی در قالب معرفت افزایی، امور تربیتی، بصیرت افزایی و اخلاقی توسط شخصیت ها و چهره های فرهنگی و مذهبی شهر انجام خواهیم داد.
وی بیان داشت: پیاده روی اربعیین سالار شهیدان که چند سالی است شروع شده، یک مانور اقتدار است و اعتقاد داریم که این مراسم بزرگترین اجتماع بشری در طول تاریخ و در تمام جهان است که بدون هیچ دعوتنامه و بدون فراخوان مردمِ بیش از ۴۰ کشور دنیا با هر نژاد و قومیت و مذهبی، زن و مرد، پیر و جوان همه خود را به کربلای معلی می‌رسانند تا نماد وحدت و اقتدار اسلام را به جهان برساند و امیدواریم که همه زائرین با توشه ی معنوی و دست پر به میهن خود مراجعت کنند.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار