جلسه توجیهی و توانمندسازی کارشناسان فعالیت های دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه توجیهی و توانمندسازی کارشناسان فعالیت های دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهرستان های سردسیری مارگون، لوداب، دنا، عشایر و بویراحمد در دفتر مدیر سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی و توانمندسازی کارشناسان فعالیت های دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد استان در برنامه ها و اردوهای ملی گفت: استان کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت دانش آموزی 160هزار نفری در اردوهای ملی از خیلی استان های برخوردار بهتر عمل کرد. قطعا اگر ما در برنامه های ملی خوب ظاهر شویم سازمان مرکز حساب ویژه ای روی ما خواهد داشت.

سید نظام مرادی با اشاره به عدم پرداخت حق الزحمه مربیان در سال های گذشته گفت: سازمان مرکز امسال دست استان ها را باز گذاشته تا با توجه به درآمدهای استان حق الزحمه مربیان را پرداخت نمایید.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش است افزود: تربیت اقتصادی ماموریت دوم سازمان است و بر این اساس فعالیت های مانند سرویس مدارس،پوشاک مدارس،بوفه مدارس و خریدلوازم التحریر از جمله راههای درآمد زایی ست که برای ما پیش بینی شده است.

مرادی گفت: با مسؤل صنف لوازم التحریر ایران وارد مذاکر شده ایم و به زودی نماینده آنها به استان خواهد آمد تا در صورت توافق تمام لوازم التحریر و ملزومات اداری که برای مدارس مورد نیاز است با 50 درصد تخفیف در اختیار ما قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار