توجه به معیشت و اشتغال، اولویت دولت است

همدان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: اولویت نخست و اساسی دولت تدبیر و امید، توجه به معیشت مردم و اشتغال است و در این راستا همه باید به دولت کمک کنیم.

کد مطلب: ۸۶۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به معیشت و اشتغال، اولویت دولت است

سید سعید شاهرخی در نشست شورای اداری بخش زند ملایر افزود: همگرایی و وفاقی که در استان وجود دارد، زمینه ساز تلاش و کار جهادی است.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: نگاه ما باید خدمتگزاری به مردم و حل مسایل و مشکلات آنان باشد و وقتمان را صرف کارهایی کنیم که برای مردم اثربخش است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان فلسفه تشکیل و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدمتگزاری به مردم دانست و اظهار داشت: هیچ جایگاهی بالاتر و بهتر از خدمتگزاری به مردم نیست.
شاهرخی با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی باید خود را خادم مردم بدانند ادامه داد: به واسطه حضور انقلابی مردم در تمامی عرصه ها و پشتیبانی مردم همراه با اراده و اعتقاد راسخ از رهبر انقلاب، موجب شد انقلاب اسلامی تاکنون بتواند مقابل زورگویان و استکبار جهانی بایستد.
وی با اشاره به توطئه های بیشمار دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته گفت: هم اکنون که دشمن به نقطه ای از موفقیت خود علیه ایران نرسیده است، با دیدن انسجام و وحدت مردم، همراهی و علاقه مندی به رهبری و انقلاب اسلامی، به دنبال جدایی مردم از انقلاب و نظام است.
شاهرخی ناامید کردن مردم به آینده را هدف اصلی دشمنان عنوان کرد و افزود: آمریکا زمانیکه دید ایران در دنیا مقبولیت پیدا کرده و پرونده مهم توافق هسته ای با عنوان «برجام» به انسجام رسیده است، یک طرفه قاعده را بر هم زد.
وی ادامه داد: بد عهدی آمریکا در توافق برجام حقانیت نظام جمهوری اسلامی و بی منطقی آمریکا را به اثبات رساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در شرایطی که آمریکا فشار و حلقه اقتصادی را بر ما تنگ کرده است، با استفاده از ظرفیت درونی کشور و دیپلماسی قوی می توانیم نقشه آنها را نقش بر آب کنیم.
شاهرخی با بیان اینکه فشارهای شدید اقتصادی، تحریم ها و صدها توطئه دشمن نمی تواند اراده ملت ایران تضعیف کند افزود: در شرایط کنونی هزاران کانال در فضای مجازی و 250 شبکه فارسی زبان تلاش می کنند نقاط ضعف کشور را بزرگ نمایی و نظام را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را ناامید کنند.
وی ادامه داد: با نگاهی به عقبه 40 ساله نظام و انقلاب اسلامی، می بینیم که در بسیاری از زمینه ها به ویژه در علم پزشکی و فناوری هسته ای پیشرفت های اساسی داشته ایم که همه آنها بومی است.
شاهرخی با بیان اینکه دشمن از بومی بودن این پیشرفت ها بسیار عصبانی و ناراحت است گفت: دشمن امروز یک جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی علیه نظام و ملت ایران به راه انداخته است و هر شب دهها فراخوان منتشر می کند.
وی تاکید کرد: ملت ایران که با آرمان های امام(ره)، رهبری، انقلاب و شهدا پیمان بسته اند، به فراخوان ها و نقشه های دشمن اهمیت نمی دهند و ما مسئولان باید قدر این مردم را بدانیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: امروز به برکت وجود استاندار مقتدر و توانا در این استان، شرایط مطلوب است و از نظر امنیت جزو امن ترین استان ها هستیم.
شاخرهی با اشاره به تلاش ها و عملکرد مجموعه مدیریت استان همدان با محوریت استاندار بیان کرد: سال گذشته تعهد اشتغال این استان 19 هزارو 800 فرصت شغلی بود که این رقم به بیش از 30 هزار شغل رسید و تعهد ما امسال بیشتر می شود.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا استان را از حاشیه به دور نگه داریم و از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف کمک بگیریم.
شاهرخی در عین حال فلسفه حضور در سطح روستاها و بخش های استان را رسیدگی به مسایل و مشکلات و پیگیری برای حل آنها دانست و گفت: تلاش می کنیم از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را رصد کنیم.
وی یادآور شد: بخش زند و شهر زنگنه ملایر با توجه به تاریخ، پیشینه، تمدن، موقعیت جغرافیایی و سایر ظرفیت هایی که دارد، مستحق بهترین خدمات است و بسترها برای خدمتگزاری در این منطقه مهیا است.
شاهرخی مردم ملایر را مردمی قدردان، وفادار و سختکوش دانست و افزود: تا جایی که امکان دارد مشکلات بخش زند و شهر زنگنه در شهرستان حل شود، در غیر اینصورت پیگیر حل این مشکلات در استان هستیم.
بخش زند دارای 10 هزارو 19 تن جمعیت در قالب یک هزارو 400 خانوار است که از سال 1382 این بخش تاسیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار