تخصیص 10 میلیارد ریال برای ایمن سازی مناطق حادثه خیز محورهای اصلی سلماس

ارومیه(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور اصلی مواصلاتی سلماس _ تازه شهر کسب شده در حال طی مراحل استانی برای واگذاری پروژه و اجرای ان است.

کد مطلب: ۸۶۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 10 میلیارد ریال برای ایمن سازی مناطق حادثه خیز محورهای اصلی سلماس

ارسلان شکری در بازدید از محورهای مواصلاتی منتهی به سلماس و دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان سلماس گفت : مجوز وزارتی عملیات اجرایی روکش آسفالت محور اصلی مواصلاتی سلماس _ تازه شهر بطول 4 کیلومتر با تخصیص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اخذ گردیده و بزودی آغاز خواهد شد .

شکری در ادامه با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارات مناسب جهت نگه‌داری و ایمن‌سازی از راه‌های خطر پذیر استان افزود : در شهرستان سلماس به جهت تراکم ترددها از مسیرهای خطرپذیر اقداماتی انجام شده است که 10 میلیارد ریال برای ایمن سازی مناطق حادثه خیز محورهای اصلی این شهرستان و15 میلیارد نیزبرای اجرای روکش آسفالت محور سلماس به تازه شهر تخصیص داده شده است .

وی در ادامه بیان کرد: بحث اقدام روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان نیز با همت نماینده ساعی این شهرستان و پیگیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در دست پیگیری می باشد که انشاءالله در آینده نزدیک اخبار خوبی در این راستا خواهیم شنید .

شهروز برزگر کلشانی نماسنده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه فعالیتهای عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان سلماس، با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و وجود خطر در نقاط حادثه خیز این محورهای مواصلاتی، تصریح کرد: با تمام توان آماده ایم هر کمک و رایزنی که میتوانیم بکنیم تا ناط پرخطر نقاط پرخطر محورهای مواصثلاتی سلماس ساماندهی شود.

برزگر با اشاره به ساماندهی و آسفالت محور اصلی مواصلاتی سلماس _ تازه شهر بعنوان مطالبه بحق مردم و اهالی روستاییان این مسیر، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان و اجرای پروژه روکش اسفالت این محور بتوانیم خدمتی در راستای تحقق مالبات مردمی به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار