معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: طرح های خوداتکایی برتر مدارس شبانه روزی استان معرفی شد

سنندج(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از معرفی طرح های خوداتکایی برتر مدارس شبانه روزی دوره اول متوسطه استان در سال تحصیلی 97-96 در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: طرح های خوداتکایی برتر مدارس شبانه روزی استان معرفی شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی « اجرای طرح های خوداتکایی» از سوی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، دبیرستان نمونه دولتی ابرار ناحیه دو سنندج با ارائه طرح « کیف دوزی با چرم» و کسب 97.4 امتیاز حائز رتبه برتر کشوری شد.

نامدار ادامه داد: همچنین دبیرستان شهید محمد نامدار مرادی ناحیه یک سنندج با ارائه طرح « مروارید بافی » و کسب 89 امتیاز و دبیرستان شهید باهنر کرانی با ارائه طرح « کاشت و پرورش زعفران» و کسب 82 امتیاز حائز رتبه برگزیده کشوری شدند.

وی افزود: دبیرستان نمونه ادب در طرح « پرورش گل و گیاهان زینتی» و دبیرستان نمونه حجاب در طرح « پرورش قارچ» هر دو از شهرستان سقز، دبیرستان نمونه شهید باهنر بیجار در طرح « کاشت و پرورش زعفران»، دبیرستان میثم وزمان دیواندره در طرح «کاشت جالیزی»، دبیرستان شهید ملا رحیم فرجی بانه در طرح «نهالکاری و باغداری»، دبیرستان نمونه خدیجه الکبری(س) قروه در طرح « گونی بافی » و دبیرستان عدالت سریش آباد در طرح قالی بافی از سوی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت حائز رتبه « شایسته تقدیر» شدند.

نامدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مدیران مدارس شبانه روزی در استقرار و استمرا طرح، بر برنامه ریزی، حمایت و استمرار اجرای طرح های خوداتکایی در مدارس شبانه روزی و تحت پوشش قرار دادن مدارس فاقد طرح های خوداتکایی در سال تحصیلی 98-97 تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان خواست مقدمات حضور مدیران مدارس برتر به منظور معرفی طرح های اجرا شده، در برنامه صدا و سیمای مرکز استان را فراهم کنند.

شایان ذکر است از همکارانی که در اجرای طرح های خوداتکایی در 97-96 در واحد آموزشی مربوطه فعالیت داشته و حائز رتبه های برتر استانی و کشوری شده اند تجلیل به عمل خواهدآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار