مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد

تجهیز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه 13 همزمان با "هرهفته همرکابی"

اصفهان (پانا) - مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان از برگزاری طرح "هرهفته همرکابی" به میزبانی این منطقه از شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه 13، هفته جاری همزمان با اجرای طرح "هرهفته همرکابی" تجهیز می‌شوند.

کد مطلب: ۸۶۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه 13 همزمان با "هرهفته همرکابی"

محمد شرفا با اشاره به برگزاری طرح "هرهفته همرکابی" در منطقه 13 اصفهان اظهار داشت: در ادامه برگزاری طرح "هر هفته همرکابی" سه شنبه هفته جاری میزبان مدیران و مسئولان شهرداری، اعضای شورای شهر و اهالی منطقه 13 اصفهان هستیم.

وی افزود: طرح "هر هفته همرکابی" در ادامه طرح "سه شنبه‌های بدون خودرو" برگزار می‌شود و در این روز، مردم سعی دارند با دوچرخه در شهر تردد کنند تا در کاهش ترافیک و آلودگی هوا نقش داشته باشند، از آنجایی که اصفهان در گذشته شهر دوچرخه‌ها نام داشته هدف ما این است که با ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بار دیگر این عنوان را برای اصفهان زنده کنیم.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی در این منطقه گفت: در منطقه 13، مردم در بحث ورزش بسیار فعال هستند، ما نزدیک به 15 ایستگاه ورزش صبحگاهی داریم که هر روز ورزش در آن برقرار است.

وی با اشاره به اقداماتی که برای تجهیز این ایستگاه‌ها انجام شده، بیان کرد: در روز سه شنبه همزمان با اجرای طرح " هر هفته همرکابی" مسئولان و مدیران شرکت کننده در این طرح، از ایستگاههای ورزش صبحگاهی منطقه بازدید می‌کنند.

شرفا ادامه داد: نزدیک به 80 میلیون تومان هزینه تجهیز این ایستگاه‌ها شده است که در روز سه شنبه طی بازدیدی که انجام خواهد شد، لوازم و تجهیزات خریداری شده به عنوان کمک به این ایستگاه‌ها هدیه داده می‌شود، هدف ما این است که شهری با نشاط و پویا داشته باشیم.

گفتنی است؛ هر هفته همرکابی در منطقه 13، سه شنبه هفته جاری از ساعت 6:30 از کنارگذر بزرگراه شهید میثمی، مقابل ساختمان شهرداری منطقه 13 برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار