جشنواره ورزش با خانواده در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز جمعه در جشنواره ورزش با خانواده هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها و به ویژه دختران دانش آموز دانست.

کد مطلب: ۸۶۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ورزش با خانواده در ارومیه برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز جمعه در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این آیین ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و به ویژه دختران دانش آموز است.

ولی حسینی افزود: اولیا در کنار فعالیت های آموزشی باید دغدغه سواد حرکتی، تحرک و ورزش فرزندان را هم داشته باشند.

وی بیان کرد: زندگی ماشینی باعث شده است تا فعالیت های حرکتی و تحرک نوجوانان و کودکان کم شود و باید با برنامه های بیشتر بی تحرک دانش آموزان را جبران کرد.

حسینی بیان کرد: برنامه هایی چون المپیادهای ورزشی، حیاط پویا، کانون های ورزشی و همکاری و مشارکت اولیا می تواند به افزایش فعالیت های ورزشی کمک کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شعار امسال هفته تربیت بدنی در این نهاد دانش آموز شاد، معلم شاد و مدرسه شاد می باشد و تمام برنامه های اجرایی در مسیر تحقق این شعار تنظیم شده است.

برگزاری مسابقات مفرح گروهی بین مادران و دختران و دختران دانش آموز و انواع برنامه های فرهنگی شاد از برنامه های اجرایی در این جشنواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار