تجلیل از فعالان انجمن اولیاء و مربیان دبستان شهید قدوسی شهرری

شهری (پانا)-به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان طی مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ ری از فعالان انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه شاهد شهید قدوسی تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان انجمن اولیاء و مربیان دبستان شهید قدوسی شهرری

در این مراسم یزدان پناه با اشاره به اهمیت ارتباط بین اولیا و مربیان تاکید کردند که هر چه زمان بیشتری صرف تعمیق ارتباط بین معلم و والدین گذاشته شود، خروجی آن دانش آموزانی موفق تر خواهد بود. ایشان با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز جلوتر از والدین هستند، از اولیاء خواستند با ارتباط صمیمی تر با فرزندشان امکان رشد او را فراهم آورند.
در این مراسم از مصطفی وشایی رئیس شش دوره انجمن اولیا این آموزشگاه تقدیر شد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود طلایه داران ادب و هنر بود که با اجرای قطعه "شهید میهنم" زیبایی این مراسم را دو چندان کردند.
زهرا گل محمدی مدیر آموزشگاه در رابطه با این مراسم اظهار داشت: همه ساله در مهر ماه در کنار تقدیر از فعالان انجمن اولیاء و مربیان انتخابات انجمن سال جدید نیز برگزار می گردد، که در این آموزشگاه ۲۲ نفر اعلام آمادگی نمودند که به عضویت این انجمن درآیند که پس از معرفی و رای گیری تعدادشش نفر به عنوان عضو رسمی وسه نفر علی البدل همراهی ارکان آموزشی مدرسه را در سال جدید عهده دار شدند

/خبرنگار: جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار