برگزاری کارگروه مشورتی اعضای جوان درشهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه از برگزاری کارگروه های مشورتی متشکل از اعضای جوان شهرستان فیروزکوه جهت ارائه مشاوره پیرامون مشکلات موجود در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه  مشورتی اعضای جوان  درشهرستان فیروزکوه

کاظم شاد مهر درگفتگو باخبرنگار پانا شهرستان های استان تهران درباره برگزاری کارگروه های مشورتی اظهارکرد: یکی ازایده های فرماندار شهرستان فیروزکوه این بوده که از جوانان شهرستان به عنوان مشاور دعوت شود تا در برخی موضوعات به فرماندار مشاوره بدهند و مشکلات مختلف شهرستان را تحلیل و بررسی کنند و همچنین راه کار هایی را نیز ارائه دهند.
وی درادامه افزود: کارگروه های ما به نام های مدیریت بحران، اشتغال و سرمایه گذاری، سلامت و امنیت غذایی، فضای مجازی، دانش آموزی، اجتماعی و فرهنگی، ورزش و اوقات فراغت، آموزش و پژوهش، گردشگری، توسعه روستایی و عشایری هستند که در اولین جلسه افراد در ده کارگروه ساماندهی شدند و پس از آن هر کارگروهی جلسه خود را تشکیل داد و در آن جلسه اعضا، دبیر خود را انتخاب کردند و به موازات این طرح استاندار تهران برنامه ریزی کردند که از هر شهرستان یک یا دو مشاور استاندار انتخاب شوند.
شایان ذکر است، اداره ورزش و جوانان فیروزکوه به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان، مسئولیت برنامه ریزی و پیشبرد این برنامه را به عهده دارد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار