حمله شدیدالحن امیر قلعه‌نویی به کارلوس کی‌روش: 200 میلیارد جابجا کرده و می‌گوید تیم ملی مال من است

تهران (پانا) - سرمربی سپاهان در اظهارنظری تند و شدیدالحن به اظهارات کارلوس‌کی‌روش و دستیارش واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۶۳۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حمله شدیدالحن امیر قلعه‌نویی به کارلوس کی‌روش: 200 میلیارد جابجا کرده و می‌گوید تیم ملی مال من است

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل از بازی با نساجی گفت: بازی سختی داریم. نساجی تیمی است با لایه‌های بسته و چشم به ضد حمله دارد و ما هجومی بازی می‌کنیم. بازی قبل با این تیم از دقیقه ۶۰ هجومی بازی کردیم. با این حال حساسیت لیگ از جام حذفی کمتر است و بازیکنان با آرامش خواهند بود. قطعا هجومی‌تر بازی می‌کنیم. حسن جعفری به این بازی نمی‌رسد اما خوشحالیم که او را در بازی‌های بعدی داریم.

قلعه‌نویی درباره چمن ورزشگاه نقش جهان توضیح داد: چمن ورزشگاه نقش جهان از ورزشگاه‌های دیگر خیلی بهتر است. کیفیتش خوب بوده و فقط بازیکنان روی آن سر می‌خورند. هر چه به زمستان نزدیک شویم شرایطش بهتر می شود.

او ادامه داد: چهار دروازه‌بان خیلی خوب داریم مخصوصا علی کی‌خسروی با ما بوده است. واقعا به مربی گلرهایمان باید تبریک بگویم. نه به کسی توهین می‌کند و نه بی احترامی دارد. هرجا هم رفته خوب کار کرده است. درحال حاضر چهار دروازه‌بان خیلی خوب داریم.

قلعه‌نویی همچنین درباره تیم ملی و کی‌روش گفت:‌ در این هفت هشت ساله چه چیزی روی اصول بوده است؟ جز اینکه به مربی ایرانی توهین شود چیز دیگری بود؟ مدیر تیم ملی را در ازبکستان بیرون کردند. توهین از این بالاتر؟ چند مربی جابجا شدند؟ با شان آنها چقدر بازی شد. مربی و مدیر را در دوبی از هتل بیرون کردند اما برخی کانال زدند تا برگردند. معلوم است که به این آقا توهین هم می‌شود. بعد می‌گویند ایرانی‌ها دست به هر کاری می زنند تا بمانند. ۷ سال است این حرف را می زنم اما هیچ کس پشت ما نبود. هیچ روزنامه‌ای نبود که حمایت کند. این آقا یک ساعت در برنامه ورزش و مردم دروغ گفت اما یک دقیقه به ما وقت نداد. حال باید توهین را هم تحمل کنیم؟ از آقای پروین گله دارم. چرا قبل از اینکه به استیلی توهین شود حرف نزدی؟

او افزود: کدام پیشکسوت و هوادار آمد و از ما حمایت کرد؟ حتی توهین هم کردند. استیلی بچه محل من است و او را می‌شناسم. این آدم کاملا اخلاق مدار است. چرا باید مدیر رسانه‌ای باید از خارج بیاید؟ حرف هم می‌زنیم آدم را کله می‌کنند، همانطور که در استقلال ما را کله کردند. هاشم بیگ زاده رفت و یک سری مسائل را گفت اما چه کسی توجه کرد؟ ما در استقلال بعد از 13 بازی باختیم و بعد ردپای دو بازیکن را در آن دیدیم چون آن حرف ها را زده بودیم. ورزشگاه آزادی را چه کسی ساخته است؟ باید بگوید برای ماست؟ طرحش برای آقای صفایی فراهانی بوده است. 200 میلیارد در این هفت ساله پول رد و بدل شده است. آقایان فدراسیونی قرارداد این آقا را رسانه ای کنند. شاید توهین، جابجایی دبیرکل و اخراج مربی در قراردادش هست؟ اگر هست بگوییم که همه تمکین کنند. واقعا تعجب می‌کنم. ما مبلغ قرارداد کی روش را نمی‌خواهیم و بندهایش را می‌خواهیم ببینیم. ایران و ایرانی را کوچک می‌کنند و باید هم توهین کند. یک ماه دیگر هم جور دیگری توهین می‌کند. کار دست وزیر ورزش و کس دیگری نیست. دست کس دیگری است که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هفت سال حرف زدم اما این آقا تیم رسانه‌ای قوی دارد که همه را به راحتی می زنند.

سرمربی سپاهان ادامه داد:‌ نمی‌دانم چرا آقایان این رفتارها را تحمل می‌کنند و شان و شخصیت ایرانی را پایین آورده‌اند. اگر مشکل و نبود امکانات وجود دارد، چرا می‌خواهی چهار سال بمانی؟ ما که خدا را شکر هنوز از همه طلب داریم اما آقایان تا سنت آخرش را گرفته‌اند. اگر حرف دارند در مناظره حرف بزنند تا بگوییم که با باندشان چه بلایی سر ما آوردند. آقای پروین 7 سال پیش باید این حرف‌ها را می‌زدی. علنا گفتند که به شما روی آنتن وقت نمی‌دهیم و اجازه ندادند جوابش را در برنامه زنده بدهم اما به او (کی‌روش) اجازه می‌دهند به همه توهین کند.

قلعه‌نویی همچنین درباره ورود بانوان به ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بانوان برای ما عزیزند و احترامشان واجب است. زنان ایرانی در همه عرصه‌ها لیاقتشان را نشان دادند اما معتقدم باید شانشان در وزشگاه حفظ شود. کدام سرویس بهداشتی، بوفه و سرویس خوبی داریم؟ دنیا دنبال مریخ است و ما می‌گوییم روسری آن خانم اینطرف است. هیچ کسی مسئول بهشت و جهنم دیگری نیست. ترکیه رفته‌اید و دیده اید که چطور حجاب را رعایت می‌کنند. در دین هم اشاره شده که هیچ چیزی اجباری نیست.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند یا نه، عنوان کرد: در اروپا آمده‌اند به جای بازی‌های دوستانه، لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کرده‌اند چون قبلا ایجنت‌ها سود می بردند. یوفا آمد و لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کرد تا این را از بین ببرد چون خودش به دنبال درآمد است. در آذرماه تعطیلات زیادی وجود دارد که هیچ‌کجای دنیا اینطوری نیست. این لیگ نباید تبدیل به دیگ شود. یک کارشناس باید از هرجای دنیا پیدا کنند تا ایده‌ای دهد که لیگ در نیم فصل، 50 روز تعطیل نشود. خودم 40 سال بازیکن و مربی هستم و در آسیا و لیگ از همه بیشتر تجربه دارم اما از تجربه فرد دیگری استفاده می‌کنم تا این مشکل را حل کنیم. از مجید جلالی هم تشکر می‌کنم که دعوت ما را پذیرفت و بازی دوستانه برگزار کرد. در همه جای دنیا، پیشرفت تیم ملی از لیگ آن است. ما درحال حاضر برای خودمان بازی می‌کنیم و نگاه ملی روی آن نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار