افتتاح ساختمان آموزشی خیر ساز هنرستان رازی مراغه

مراغه (پانا )- ساختمان آموزشی خیر ساز هنرستان رازی مراغه با 600 میلیون تومان هزینه کرد به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۶۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان آموزشی خیر ساز هنرستان رازی مراغه

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه صبح پنجشنبه در آیین افتتاح این ساختمان گفت: براساس آموزه های اسلامی و دینی، مشارکت در توسعه اماکن خیریه از جمله مساجد و مدارس اجری عظیم و اخروی دارد.

آیت الله پورمحمدی افزود : خیرین مدرسه ساز به عنوان یار و یاور آموزش و پرورش ،نقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به سیاست مهارت آموزی در دانش آموزان گفت: توسعه و تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای ،نیازمند نگاه ویژه خیرین است.

حسین وجدان پرست افزود : ایجاد رشته های جدید در هنرستان ها بر اساس نیازهای مناطق استان صورت می گیرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: این مجموعه نگاه و توجه ویژه به خیرین و مجمع خیرین مدرسه ساز دارد و قدردان زحمات آنان است.

جلیل اسلامی افزود : هم اکنون 16 باب مدرسه در نقاط مختلف شهرستان توسط خیران مدرسه ساز در حال ساخت است که نشان از همت این قشر برای توسعه فضاهای آموزشی دارد.
وی ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی جاری نیز 2 مدرسه خیرساز رحیمیمان اقدم و سلجی به عنوان خیران فرهنگی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز چندین نفر از خیران این شهرستان از جمله زینی، مهندس بهلولی و احمد رحمانی برای احداث مدارس جدید خیرساز در شهرستان اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری 18 مدرسه با خوابگاه های استاندارد و شبانه روزی در این شهرستان فعالیت می کنند که برای خدمات رسانی به دانش آموزان روستایی و کم بضاعت نیازمند کمک خیران است.

گفتنی است این طرح آموزشی با 360 مترمربع با اعتبار مشارکت 600 میلیون تومان توسط خیرمدرسه ساز فرید ضیاالملکی و اداره نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ساخته شده و به فضاهای آموزشی هنرستانی افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار