فرماندار تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

آموزش و پرورش بستر ساز تقویت بخش‌های مختلف نظام است

مشهد (پانا) - فرماندار شهرستان تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد گفت:آموزش و پرورش بستر ساز تقویت بخش های مختلف نظام است.

کد مطلب: ۸۶۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بستر ساز تقویت بخش‌های مختلف نظام است

مرتضی حمیدی فرماندار شهرستان تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد ،آموزش و پرورش را آیینه تمام نمای آینده کشور و زیربنای توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: ایجاد تغییرات مطلوب در نوع نگاه و رفتار مردمی که در یک جامعه زندگی می کنند از اصلی ترین وظایفی ست که بر دوش نهاد تعلیم و تربیت گذاشته شده است.

وی ادامه داد: امروز اگر به دنبال تقویت بخش های مختلف نظام هستیم باید آموزش و پرورشی قدرتمند داشته باشیم و در همین مسیر در کلاس های درس و مدارسمان باید رویکردی اکتشافی و فرآیندی را برای دانش آموزانمان ترسیم کرده و آن ها را پرسشگر ، اجتماعی و دارای فضایل اخلاقی و فرهنگی تربیت کنیم.

حمیدی بااشاره به شرایطی که امروز در آموزش و پرورش تربت جام وجود دارد ، محرومیت و کم برخورداری از لحاظ فضاها و تجهیزات آموزشی و پرورشی را از چالش های اصلی این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه به این شهرستان شاهد ارتقاء سطح خدمت رسانی به دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار