مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعلام کرد:

افتتاح 11 واحد آموزشی و یک معلم سرا در شادگان

شادگان (پانا) - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح 10 واحد آموزشی، یک معلم سرا و آغاز ساخت 2 واحد آموزشی در شهرستان شادگان با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 11 واحد آموزشی و یک معلم سرا در شادگان

رضا رضایی در آیین کلنگ زنی واحدهای آموزشی اظهار داشت: هزینه طرح های آموزشی از محل اعتبارات ملی و استانی پرداخت شده است که با اضافه شدن این مدارس به فضای آموزشی شهرستان شادگان بیش از 2 هزار دانش آموز در مناطق روستایی و محروم در کلاس های درس جدید مشغول به تحصیل می شوند.

وی با اشاره به مقاوم سازی 70 درصد مدارس این شهرستان، گفت: در چند روز گذشته 47 کلاس درس به فضای آموزشی شادگان اضافه شده است که با تصویب اعتبارات لازم مدارس بیشتری تعمیر و تجهیز خواهند شد.

رضایی با بیان اینکه معلم سرای شهرستان شادگان با 23 سوئیت آماده پذیرایی از همکاران فرهنگی است، خاطر نشان کرد: این معلم سرا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال احداث شده است. همچنین همه خانواده های فرهنگی از امکانات معلم سرا برخوردار خواهند شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اظهار اینکه 10 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس شهرستان شادگان اختصاص یافته است، گفت: در حال حاضر یک واحد آموزشی در منطقه خنافره شادگان کلنگ زنی شد که تا 20 روز آینده وارد مناقصه و تعیین پیمانکار می شود.

گفتنی است؛ در بازدید مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از دبستان پسرانه صداقت شادگان دستور ساخت مدرسه جدید صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار