نقد و نمایش «اینک آخرالزمان» در باشگاه فیلم انتهای خیابان سرو

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «اینک آخرالزمان» ساخته فرانسیس فورد کاپولا در نشست « انتهای خیابان سرو» با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۳۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نقد و نمایش «اینک آخرالزمان» در باشگاه فیلم انتهای خیابان سرو

اینک آخرالزمان ( Apocalypse Now) محصول ۱۹۷۹، فیلمی حماسی، ماجراجویی و درباره جنگ ویتنام است. کارگردان آن فرانسیس فورد کوپولا و فیلم‌نامه‌نویسان آن جان میلیوس و کوپولا هستند. داستان این فیلم برداشتی آزاد از رمان «دل تاریکی» نوشتهٔ جوزف کنراد است.

مارلون براندو، مارتین شین، فردریک فورست و رابرت دووال بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در سال ۱۹۷۰، در میانه جنگ ویتنام، سرهنگ نیروهای ویژه کورتز (مارلون براندو) عقل خود را از دست داده و به همراه افراد خود که او را بصورت نیمه خدا پرستش می‌کنند در جنگل‌های کامبوج پناه گرفته است. ستوان ویلارد (مارتین شین) طبق فرمانی کاملاً سری از ستاد مشترک ارتش آمریکا ماموریت یافته تا فرماندهی سرهنگ کورتز متمرد را به شدیدترین وجه خاتمه دهد.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی «انتهای خیابان سرو» کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه انقلاب و جنگ گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

گفتنی است، جلسه نقد فیلم «اینک آخرالزمان» در سلسله نشست‌های «انتهای خیابان سرو» یکشنبه 6 آبان‌ماه 97 ساعت 18 با حضور رامتین شهبازی منتقد سینما در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن هویزه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند در این جلسات به صورت رایگان به تماشای آثار شاخص سینمای انقلاب و جنگ نشسته و در نشست نقد و بررسی آن حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار