فرماندار اردستان:نباید اجازه بدهیم کسی بدلیل شرایط مالی از موفقیت محروم شود

اردستان، اصفهان(پانا) - فرماندار اردستان گفت: اکثر مردم شهرستان از نظر اقتصادی ضعیف هستند و نباید اجازه بدهیم کسی از موفقیت بدلیل شرایط مالی محروم شود.

کد مطلب: ۸۶۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردستان:نباید اجازه بدهیم کسی  بدلیل شرایط مالی از موفقیت محروم شود

حمیدرضا تاملی در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات اردستان در اقتصاد ضعیف منطقه است اظهارکرد: از اعتماد به بخش خصوصی و اصناف جهت شکستن گران فروشی در اردستان نتیجه نگرفتیم.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت نظام تعلیم و تعلم در گام اول پرورش انسان هدفمند است،افزود: در سیستم آموزش و پرورش باید جریانی تزریق شود تا دانش آموزان به یک خودشانسی رسیده، جایگاه خود را درک کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: باید بدون دخالت در اهداف و محدود کردن فرد به گزینه های خاص نقش دانش اموزان را در تعیین سرنوشت خودشان پررنگ کنیم.

تاملی با اشاره به اینکه هر جا موفقیت فرد به واسطه عوامل محیطی باشد اگر این فرد در مسیر زندگی یکی از مولفه ها را از دست بدهد شکست خواهد خورد تاکید کرد: باید ایمان، اراده و توان فردی افراد را تقویت کنیم تا موفقیت بیشتری داشته باشند.

وی خواستار فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز دانش اموزان جهت موفقیت بیشتر در کنکور شد و گفت: اکثر مردم شهرستان از نظر اقتصادی ضعیف هستند و نباید اجازه بدهیم کسی از موفقیت بدلیل شرایط مالی محروم شود.

فرماندار اردستان خواستار در نظر گرفتن مشاور جهت مدارس و در مرحله اول برای دانش آموزان کنکوری شد و افزود: باید عدالت در سیستم آموزشی و بهره مندی همگان از امکانات مساوی را داشته باشیم.

تاملی خاطرنشان کرد: از مدارسی که بیشترین تلاش را در جهت شاداب سازی محیط مدرسه و برنامه های متنوع داشته باشند تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار