مسئول بسیج رسانه گلستان

عضویت 300 فعال رسانه ای در بسیج رسانه گلستان

گرگان (پانا) - درآیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه گلستان ازعضویت 300 فعال رسانه ای در بسیج رسانه استان خبرداده و گسترش رسانه های انقلابی درلوای بسیج در سراسر استان و انسجام میان رسانه های استانی نیز برنامه های آتی این سازمان بیان شد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
عضویت 300 فعال رسانه ای در بسیج رسانه گلستان

علی محمد جعفری در آیین تودیع خود که در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزارشد، اظهار کرد: بیش از 300 فعال رسانه ای در استان عضو سازمان بسیج رسانه استان هستند .

وی افزود: از ابتدای شکل گیری بسیج رسانه استان در سال 92 تا کنون دو کانون در علی آباد کتول و گبند راه اندازی شده است.

اایجاد وفاق و همدلی فضای رسانه در استان

مسئول سابق بسیج رسانه گلستان هدف فعالیت این سازمان راایجاد وفاق و همدلی فضای رسانه در استان بیان کرد و گفت: با تاکید بر ایجاد ساخت ها سعی کردیم برنامه های مختلف را در این مدت برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه های آموزشی دوره های مقدماتی و تخصصی خبرنگاری به تربیت خبرنگار طراز انقلاب اسلامی مبادرت کردیم.

وی به توسعه کمی و کیفی ارتقاءسواد رسانه ای اشاره کرد و افزود: به همین منظور جشنواره رسانه ای ابوذر (با آثاری رسیده بیش از یک هزار و 200 اثر و 110 شرکت کننده در آخرین دوره) طی سال های اخیر برگزار کرده ایم.

وی بر استفاده از خرد جمعی در برنامه ریزی ها تاکید کرد و گفت:برنامه های تفریحی، فراغتی، معرفتی ازجمله بازدید رسانه ای از موزه عبرت در تهران دوره های آموزشی در شهر مقدس قم و برگزاری 3 دوره اردوی راهیان نور خانوادگی، نشست های تخصصی و مناسبتی ضیافت اندیشه و یادواره شهدای رسانه،دیدارها و صلحه رحم های رسانه ای در دفاتر رسانه ها،تورهای رسانه ای بازدید عرصه های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی رسانه ذیل رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در شهریور و مهرماه سال جاری از جمله برنامه هاش شاخص بسیج رسانه در 5 سال شکل گیری آن بوده است.

تقویت جبهه انقلاب اسلامی با گسترش رسانه های انقلابی در سراسر استان

علی خالقی مسئول جدید سازمان بسیج رسانه گلستان در مراسم معارفه خود بسیج را یک تفکر جهانی و زمینه ساز موعود خواند اظهار کرد: بسیج بهترین رسانه برای معرفی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه برنامه های پیش بینی شده بسیج رسانه استان را دنبال خواهیم کرد، افزود: انسجام میان رسانه های استان، تقویت جبهه انقلاب اسلامی و گسترش رسانه های انقلابی در لوای بسیج ، برگزاری یادواره شهدای رسانه از جمله برنامه های پیش رو خواهد بود.

مسئول جدید بسیج رسانه استان با اشاره به کارکرد رسانه گفت: تغییر ذهنی مخاطب یکی از کارکردهای اصلی رسانه است که آن را به سوی انقلابی گری به پیش خواهیم برد.

وی همسویی با نظم و عمل به فرمایشات امام راحل و ولایت و رهبری را تنها خط قرمز بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: هرکس در این راه قرار گرفت مورد حمایت این سازمان خواهد بود.

آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان امشب با حضور معاون اقشارسپاه نینوا استان و جمعی از اهالی رسانه استان در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزارشد.

در این مراسم علی خالقی بعنوان مسئول بسیج رسانه استان معرفی شد و از زحمات 5 ساله علی محمد جعفری قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار