گرامیداشت هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش ورامین

ورامین (پانا)- ویژه برنا مه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از سوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین تشریح شد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته تربیت بدنی  در آموزش  و پرورش ورامین

عباس سیلسپور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش ورامین طی سخنا نی با تاکید بر بحث اخلاق در تمام حوزه ها به ویژه حوزه ورزش ضمن تبریک هفته تربیت بدنی ازبرگزاری ویژه برنامه هفته تربیت بدنی خبر داد .

وی در ادامه افزود: به منا سبت هفته تربیت بدنی برنامه های بسیار خوب و جذابی از سوی کارشناسی تربیت بدنی در سطح اداره و مدارس طراحی شده که بر گزار خواهد شد .

ناصر سیری کارشناس مسئول تربیت بدنی حوزه معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این جلسه که با حضور اعضای شورای معاونین و کارشناسان حوزه تربیت بدنی و مسئولین سالن های ورزشی همراه بود نکات مهمی را در خصوص حمایت از کالای ایرانی در راستای منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) ، دقت در تنظیم قراد های سالن های ورزشی وبرگزاری مسابقات ورزشی، بازبینی تجهزات ورزشی ، شاداب سازی و حیاط پویا را بیان نمود .

شایان ذکر است همچنین در این جلسه حسین غلامی کارشناس مسئول حراست ، محمود ملایری معاون پشتیبانی نکات مهمی را در خصوص دستور العمل های ورزشی بیان داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار