خبرنگاران می توانند مسئولان را حمایت کنند

کاشان ( پانا) - سرپرست فرمانداری کاشان گفت: حضور خبرنگاران به من احساس آرامش می دهد چون می توانند من مسوول را حمایت کنند و اخبار را با سرعت و شفاف انتقال دهند و امروز نقطه آغازی برای ماست تا بتوانیم با همکاری یکدیگر به هدف اصلی و رفع موانع پیش رو برسیم.

کد مطلب: ۸۶۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران می توانند مسئولان را حمایت کنند

علی اکبر مرتضایی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: من از خانواده رسانه هستم و به اهمیت کار خبرنگاران آگاه هستم و برای موفقیت خود نیاز به حضور خبرنگاران در برنامه ها و مراسم دارم.

وی افزود: عدم حضور خبرنگاران نگران کننده است چرا که می تواند سبب انعکاس خبرهای غیر واقعی و تنش در جامعه شود.

وی تصریح کرد: فضای آرام اطلاع رسانی برای تنویر افکار عمومی در شهرستان کاشان لازم است اما خبرها نیز باید صحت داشته باشد و از هرگونه خبری که سبب تنش و تحریک می شود خود داری شود.

وی با اشاره به اهمیت بانک اطلاعات اصحاب رسانه شهرستان کاشان گفت: من در برنامه خود از همه ظرفیت خبرنگاران فعال و حتی بازنشسته برای توسعه این منطقه استفاده خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری کاشان تصریح کرد: مشکلات خبرنگاران نیازمند مرور قانون و شرح وظایف اصحاب رسانه است و قول می دهم درخواست های اعلام شده خبرنگاران را در حوزه اختیار فرمانداری و در چارچوب قانون پیگیری کنم.

مرتضایی گفت: نیازهای خبرنگاران و اولویت بندی آن، حائز اهمیت است و برخی از این نیازها باید تعدیل شود تا بر اساس یک برنامه زمان بندی شده به نتیجه برسد.

سرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: برای توسعه حوزه فرهنگی باید از رسانه ها کمک گرفته شود تا مشکلات جامعه شناسایی شده و با مشارکت یکدیگر برطرف شود.

میثم نمکی اظهار کرد: تشکیل شورای اطلاع رسانی با آیین نامه مشخص در فرمانداری کاشان می تواند در جهت حمایت و تقویت فعالیت اصحاب رسانه ، یک گام اساسی باشد.

وی تاکید کرد: سیاست دولت در حوزه رسانه، کاهش تصدی گری است و راه اندازی سامانه جامع رسانه ، بهترین فرآیند برای ارتباط مستقیم اصحاب رسانه و کاهش بوروکراسی اداری است.

به گزارش پانا، در این نشست که با هدف آشنایی با خبرنگاران و بیان انتظارات حوزه رسانه کاشان برگزار شد، تشکیل انجمن صنفی، تاسیس خانه مطبوعات و مشکلات اقتصادی مطبوعات این شهرستان توسط خبرنگاران مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار