هشتمین جلسه استانی ستاد اربعین حسینی در تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - هشتمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان خراسان رضوی با محوریت تشکیل موکب حسینی در گمرک دوغارونبا حضور مسئولین استانی در محل سالن پیامبر اعظم فرمانداری تایباد برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۲۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین جلسه استانی ستاد اربعین حسینی در تایباد برگزار شد

دبیر ستاد اربعین خراسان رضوی، گفت: تا امروز 53 هزار و 269 زائر از خراسان رضوی در سامانه سماح برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 27 هزار و 542 نفر روادید گرفتند.

مهدی فروزان افزود: ستاد اربعین از بهمن‌ماه سال گذشته رسما کار خود را با 10 کمیته اجرایی آغاز کرده و روند کاری خود را ادامه می‌دهد. بحث اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی از مهمترین کمیته‌های این ستاد است.

وی حداقل زمان صدور روادید را برای متقاضیان 48 ساعت اعلام و بیان کرد: با توجه به اینکه کنسولگری عراق در مشهد امور مربوط به زائران پیاده روی اربعین استانهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی را نیز پوشش می دهد لازم است متقاضیان نسبت به ثبت نام و درخواست صدور روادید هرچه زودتر اقدام کنند.

در ادامه این جلسه، معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیا کرد: تدابیر لازم در خصوص تامین رفاه کاروان های پیاده اربعین افغانستان باید اندیشیده شود.

سید جواد حسینی عنوان کرد: ارائه خدمات مطلوب برای تسهیل تردد و همکاری بیشتر شرکت های خدماتی برای جابه جایی زائران امر بسیار مهمی است. مرز دوغارون به عنوان مهم ترین مرز مسافری شرق کشور، آماده استقبال و پذیرائی از کاروان های زیارتی افغانستانی متقاضی حضور دراربعین حسینی (ع) است.

شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار