عضو هیات مدیره خانه تئاتر ایران:

تئاترآذربایجان غربی تا 2 سال آینده متحول می شود

ارومیه(پانا)-بازیگر تئاتر و عضو هیات مدیره خانه تئاتر ایران گفت: تئاتر آذربایجان غربی در سایه شکل گیری «خانه تئاتر» این استان و همگرایی هنرمندان تا 2 سال دیگر به لحاظ کمی و کیفی متحول می شود.

کد مطلب: ۸۶۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تئاترآذربایجان غربی تا 2 سال آینده متحول می شود

اصغر همت در خوی به سابقه 19 خانه تئاتر ایران اشاره کرد و افزود: خانه تئاتر محلی برای حل مشکلات هنرمندان است و زمینه را برای پیشرفت روزافزون هنرهای نمایشی فراهم می کند.


وی تاکید کرد: با کنار گذاشتن مسایل شخصی و همگرایی می‌توان مشکلات حوزه هنر را یکی پس از دیگری حل کرد و بالندگی هنرمندان را به نظاره نشست.


وی همچنین به بی مهری برخی از مسئولان اشاره و بیان کرد: مسئولان عرصه فرهنگ و هنر کشور در این سال‌ها متاسفانه درک صحیحی از هنر و لزوم حمایت از آن را نداشته اند.


«همت» ابراز امیدواری کرد که پراکندگی بین اهالی تئاتر به همگرایی تبدیل شود و امنیت شغلی زمینه کسب روزی از این طریق را فراهم کند.


این بازیگر برجسته با تاکید بر اینکه کشور ما به هر لحاظ دارای ظرفیت‌های شگرفی است، گفت: مردم ایران استحقاق داشتن بهترین امکانات و برنامه‌ها را دارد.


هیات رئیسه و بازرسان خانه تیاتر آذربایجان غربی نیز با حضور «همت» انتخاب شدند؛ نمایندگی این تشکل صنفی در آذر 1395 در شهر خوی کلید خورد.


خانه تئاتر ایران در زمستان سال 1378 توسط عده ای از هنرمندان و مسئولان وقت تئاتری پایه گذاری شد؛ این خانه با هدف تلاش به منظور دستیابی به تئاتر خلاق و پویا و کوشش به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی تئاتر شکل گرفت.


تلاش به منظور توسعه فعالیت های تیاتری، پشتیبانی از تولید مستمر، تأثیرگذاری در بهبود سیاست های تولید و تلاش برای ایجاد تالارهای جدید با مشارکت بخش خصوصی و سازمان ها و نهادهای ذیربط از دیگر اهداف شکل گیری خانه تئاتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار