برگزاری کارگروههای مشترک دبیرستانهای استعدادهای درخشان شهید دکتر رمضانخانی و دکتر شاهی

یزد (پانا) - اولین جلسه کارگروههای مشترک دبیرستانهای پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان شهید دکتر رمضانخانی و دکتر شاهی ناحیه یک با حضور رئیس اداره سمپاد، مدیران، کادر اجرایی و دبیران این دو آموزشگاه درسالن دبیرستان شهید دکتر رمضانخانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروههای مشترک دبیرستانهای استعدادهای درخشان شهید دکتر رمضانخانی و دکتر شاهی

"شهناز هاتفی"، رئیس اداره استعدادهای درخشان، در این نشست؛ به برگزاری دوره های ضمن خدمت با دعوت از افراد متخصص و فراهم کردن شرایط لازم جهت دانش افزایی دبیران تاکید کرد.

"شهناز هاتفی" اظهار داشت: از نظرات و پیشنهادان همکاران استقبال می کنیم و بنا بر پیشنهاد یکی از دبیران ادبیات، مهارت قصه گویی و مقاله نویسی در دبیرستانهای استعدادهای درخشان دوره اول اجرا خواهد شد.

"محمد رضا مختاری"، مدیر دبیرستان شهید رمضانخانی"، بیان داشت: هدف از برگزاری این کارگروه، هماهنگی بیشتر در مورد کتابهای تکمیلی، آزمونها، انتقال تجربیات و ابتکارات دبیران و عوامل این دو آموزشگاه می باشد.

گفتنی است: دبیران به تفکیک رشته تدریس، در کارگروها حضور پیدا کرده؛ به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهاد پرداخته و موارد مطرح شده به تصویب رسید.

از مهمترین مصوبات این کارگروه، برگزاری کلاسهای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در این دو آموزشگاه به منظور ارتقا هر چه بیشتر سطح کیفی مطالب بود و مقرر شد در سال تحصیلی جاری در کنار دوره های مهارتی، که از امسال به صورت ویژه مورد نظر مدارس می باشد، کلاسهای تقویت بنیه علمی نیز برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار