فرماندار پیشوا:

ترویج ورزش موجب ایمن سازی جوانان در برابر مخاطرات اجتماعی می شود

پیشوا ( پانا) - فرماندار پیشوا گفت: ورزش که یکی از جذابترین شیوه های اثرگذاری فرهنگی بر جوانان است وتقویت روح معنویت، موجب ایمن سازی جوانان در برابر مخاطرات مختلف اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۸۶۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج ورزش موجب ایمن سازی جوانان در برابر مخاطرات اجتماعی می شود

حسین عباسی در نشستی با مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان پیشوا تاکید کرد: ورزشکاران و مسئوولان هیئت های ورزشی به عنوان الگویی برای دیگر افراد جامعه محسوب می شوند که باید با جدیت، متانت و صبر و شکیبایی الگوهای اخلاقی را به کل جامعه تسری بخشند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید مسئولیت مدارانه و تکلیف محورانه مسیر پیش رو را برای جوانان ترسیم کنیم، افزود: گاهی جوانان راه را از بیراهه نمی شناسند و نشان دادن راه و مسیر تعالی به آنان موجب می شود تا با قرارگیری در مسیر اصلی، راه پیشرفت را با خطرات کمتر و با قوت بیشتری طی کنند.

وی تصریح کرد: علیرغم ذائقه های متفاوت افراد، نیازمندی های فراوان و منابع اعتباری محدود توانستیم چند پروژه ورزشی را در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی کنیم ولی هنوز با آنچه مطلوب مردم و شهرستان است فاصله زیادی داریم.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد:نمی توانیم به دنبال تعالی جامعه باشیم ولی نسبت به امر ورزش و تاثیرگذاری آن درمباحث اجتماعی و فرهنگی جامعه بی تفاوت باشیم.

عباسی باتاکیدبر لزوم اهتمام برای اجرای مطلوب برنامه های هفته تربیت بدنی درشهرستان پیشوا اظهار کرد:این هفته فرصت مناسبی است تا بنا به ذائقه ها و علاقمندی های افراد، فعالیت و مسابقات مختلف ورزشی در شهر و روستاهای شهرستان تدارک و پیش بینی شود.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار