با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

همایش مشاوران و مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان برگزار شد

همایش مشاوران و مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی و مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش مشاوران و مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان برگزار شد

محمود عباسی در این همایش با اشاره به ضرورت و اهمیت سلامت روان به نقش مشاوران در تأمین و ارتقاء سلامت روان اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای مجازی وظیفه آموزش و پرورش و به ویژه مشاوران بسیار سنگین و حساس شده است و این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ارتقاء سلامت روان دانش آموزان می باشد.

وی با اشاره به جهان درحال تغییر وتاثیرات فزاینده تکنولوژی های نوین ارتباطی بر افکار عمومی و تغییر ذائقه خانواده ها و دانش آموزان هم سویی نهاد خانواده را با نهاد تعلیم و تربیت بسیار مهم عنوان کرد و افزود: اگر خانواده ها را نتوانیم همراه سازیم یقینا در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت دچار مشکل خواهیم شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اصل دائمی بودن تغییر جهان پیرامون خواستار توجه بیشتر مدیران مدارس و مشاوران به این تغییرات و نیازهای جدید دانش آموزان و برخورد حرفه ای و علمی تر با این گونه مسائل شد.

در ادامه مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان نیز با تبریک هفته بهداشت روان برنامه های اداره کل آموزش و پرورش را در هفته بهداشت روان تشریح نمود و با اشاره به شعار هفته بهداشت روان (سلامت روان و سبک زندگی آگاهانه و متعهدانه و شادمانه در نوجوانان) گفت: باید در این هفته برنامه هایی اجرا گردد که موجب ارتقاء سلامت روان دانش آموزان گردد و به دانش آموزان در انتخاب سبک زندگی مناسب کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار