مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد:

ثبت تخلفات توسط۴۰ دوربین نظارتی در جاده های آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۴۰ دوربین نظارتی به صورت شبانه روزی در استان تخلفات رانندگی در جاده های آذربایجان غربی را ثبت می کنند.

کد مطلب: ۸۶۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت تخلفات توسط۴۰ دوربین نظارتی در جاده های آذربایجان غربی

ارسلان شکری امروز اظهار کرد: رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایجاد بستر مناسب و ایمن برای حمل و نقل کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان است.

وی با اشاره به ایمن سازی محورهای مواصلاتی در استان افزود: راهداران در کنار پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی حضور دارند و بر ایمنی محورها نظارت می کنند و حدود ۴۰ دوربین نظارتی و ۳۱ سامانه ثبت تخلفات به صورت شبانه روز در استان برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به ارائه خدمات رفاهی در سطح جاده های آذربایجان غربی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۳۲راهدارخانه ثابت و ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح جاده های استان آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و همچنین سامانه تلفن گویای ۱۴۱ برای اطلاع از وضعیت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران است.

شکری با اشاره به نصب و فعالیت این دوربین ها در جاده ها اشاره کرد و افزود: نصب این دوربین ها در۳۶۰ کیلومتر از جاده های استان با هدف کاهش سرعت خودروها و کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در این مسیرها اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار