رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره):

تاسیس و راه اندازی اولین دانشگاه مادران در شهر ری

شهرری(پانا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) درباره تاسیس و راه اندازی اولین دانشگاه مادران در شهر ری گفت: این دانشگاه مادران دانشجو دارد.

کد مطلب: ۸۶۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس و راه اندازی اولین دانشگاه مادران در شهر ری

سعید قاضی مغربی در این باره اظهار داشت: دانشگاه مادران فضایی است که در آن علاوه بر کلاس‌های دانشگاهی، مهد کودک و خدمات مشاوره‌ای نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که وظیفه خطیر مادری نباید مانع رشد زنان کشور شود ادامه داد: این نشان از ارزش دو چندان دانشگاه آزاد اسلامی برای مقام زن است.

قاضی مغربی افزود: در نزدیکی دانشگاه مادران شهرری مدرسه پسرانه سما وجود دارد و درصدد تاسیس مهدکودک در داخل فضای دانشگاه هستیم تا مادران بتوانند در کنار تحصیل به فرزندان خود رسیدگی داشته باشند و زمان حضور مادران در این دانشگاه از صبح خیلی زود یا حوالی غروب نخواهد بود.

وی با تاکید بر این که تاسیس مجتمع مادران و الزامات آن در تمام استان‌ها پیگیری می شود گفت: به این ترتیب در دانشگاه آزاد اسلامی مادر بودن مانع درس خواندن نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه مادران 150 نفر دانشجو دارد که دارای محیطی به مساحت 6 هزار مترمربع است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار