به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با فرماندهان انتظامی این شهرستان

شهرری(پانا)-فرماندار ری به همراه برخی از مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سرکلانتری ری بازدید و در پایان با اهدای لوح از مسئولان نظم و امنیت این شهرستان تجلیل کردند.

کد مطلب: ۸۶۱۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با فرماندهان انتظامی این شهرستان

هدایت الله جمالی پور در این مراسم با اشاره به تلاش شبانه روزی و برخورد جدی نیروی انتظامی با قانون شکنان گفت: ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام می‌دهند تا مردم همواره در آرامش زندگی کنندو امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد.
وی تصریح کرد: رابطه خوب نیروی انتظامی با دستگاه قضایی سبب حفظ وحدت و کاهش جرم و جنایت شده و از اختلال در جامعه جلوگیری می شود.
معاون استاندار تهران بیان اینکه نیروی های مسلح در مورد امنیت مردم با کسی شوخی ندارند، تصریح کرد: به رغم وجود برخی مشکلات، نیروی انتظامی هیچگاه به بن بست نرسیده و مشکلات را پشت سر گذاشته است.
وی تاکید کرد: این نیروی مقتدر با اقتدار مقابل اشرار و قانون شکنان ایستاده و هیچگاه با مخلان نظم و امنیت مماشات نکرده است.
فرماندار ری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، مردمی آگاه و بصیر هستند، افزود: ملت قدردان کسانی هستند که صادقانه به آنها خدمت رسانی می کنند.
وی گفت: وظیفه شناسی، اخلاق مداری، تعهد، ایمان و روحیه بالای ماموران انتظامی ری سبب ایجاد نظم اجتماعی و بالا رفتن سطح امنیت در این شهرستان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار