دانش‌آموز استان البرز، مدال ارزشمند نقره را برگردن آویخت

تهران (پانا) - معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش البرز از برگزیده شدن دانش‌آموز استان البرز در مسابقات تکواندو خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز استان البرز، مدال ارزشمند نقره را برگردن آویخت

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش، کیمیا همتی دانش‌آموز ناحیه یک کرج و نماینده وزن 63+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان موفق شد با دو پیروزی و یک شکست با شایستگی عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان درسال 2018 در رشته ی تکواندو از روز یکشنبه -15 مهر با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور در "بوینس آیرس" آرژانتین آغاز شد و بامداد جمعه - 20 مهر به پایان رسید.

در روز پایانی این رقابت‌ها، مسابقات اوزان 63+ کیلوگرم دختران و 73+ کیلوگرم پسران برگزار می‌شود و کیمیا همتی و محمدعلی خسروی نمایندگان ایرانی این روز بودند.

کیمیا همتی تکواندوکار وزن 63+ کیلوگرم کشورمان و دانش‌آموز مدرسه حریت ناحیه یک کرج در نخستین دیدار با نتیجه 18 بر 9 برابر «شاریسا گاناوای» از انگلیس به برتری رسید؛ در ادامه به مصاف «کریستینا آدبایو» از روسیه دارنده 3 طلا نونهالان اروپا 2015، 2016 و 2017، برنز نونهالان جهان 2015 و طلا نوجوانان جهان 2018 رفت. این دیدار با نتیجه 16 بر 16 به راند طلایی کشیده شد و در نهایت کیمیا موفق شد با کسب 3 امتیاز برنده این میدان باشد و با شایستگی راهی فینال شود.

دانش‌آموز کرجی استان البرز کیمیا همتی در این مرحله با «زهرا ابوفراس» از کشورمراکش، روبروشد که این دیدار در راند طلایی با نتیجه 18 بر 16 به نفع نماینده مراکش به پایان رسید و کیمیا توانست عنوان نایب قهرمانی این وزن را به نام خود ثبت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار