کشتی گیر گیلانی عازم اردوی تیم ملی بزرگسالان شد

رشت(پانا)-محمد چوبچیان کشتی گیر استان گیلان برای حضور در رقابت های جهانی عازم اردوی تیم ملی بزرگسالان شد.

کد مطلب: ۸۶۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کشتی گیر گیلانی عازم اردوی تیم ملی بزرگسالان شد

رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان از امروز (شنبه) در تهران برپا می شود.
نقی هدایتی افزود: بر این اساس و از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ، 27 ورزشکار برتر این رشته از استان های مختلف به اردو دعوت شدند که خوشبختانه یک کشتی گیر نیز از گیلان است.
وی ادامه داد: محمد چوبچیان کشتی گیر شایسته گیلانی در وزن 77 کیلوگرم به مرحله نهایی اردوی تیم ملی دعوت شد تا زیر نظر کادرفنی این تیم به تمرین بپردازد.
وی بیان کرد: علاوه بر حضور چوبچیان در این وزن ، پژمان پشتام از تهران نیز در وزن 77 کیلوگرم در اردوی تیم ملی حضور دارد که یکی از این دو کشتی گیر باید دوبنده تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در این وزن بر تن کند.
رئیس هیات کشتی گیلان اضافه کرد: امیدواریم که چوبچیان کشتی گیر شایسته گیلانی با درخشش در مرحله نهایی اردو، به عضویت تیم ملی درآید تا به همراه این تیم در رقابت های جهانی حضور یابد.
هدایتی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران تا قبل از اعزام این تیم به رقابت های جهانی در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه تا نفرات برتر انتخاب شوند.
وی یادآور شد: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از سوم آبان ماه سال جاری با حضور زبده ترین کشتی گیران این رشته از سراسر جهان در شهر بوداپست مجارستان آغاز و به مدت چهار روز ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار