معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر:

امسال در اخذ ردیف‌های استخدامی در صدر کشور هستیم

دشتی، بوشهر(پانا) - معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری با 1474ردیف استخدامی در حال ثبت نام ، در صدر جدول استخدامی کشور هستیم .

کد مطلب: ۸۶۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
امسال در اخذ ردیف‌های استخدامی در صدر کشور هستیم

ناصر غلامی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فراگیران دوره آموزشی ضمن خدمت آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان دشتی گفت: بزرگترین دارایی هر نهاد اجتماعی نیروی انسانی آن است و اکنون که بزرگترین سرمایه کشور (دانش آموزان) در دستان ماست باید تلاش کنیم با تاسی از بزرگترین آزاد اندیش عالم یعنی اباعبدالله الحسین علیه السلام و با انسجام و همدلی ، انسان هایی آزاداندیش و با اعتماد به نفس به جامعه تحویل دهیم تا در آینده پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان را شاهد باشیم .

وی نیم نگاهی نیز به موفقیت های سه چهار ساله اخیر آموزش و پرورش دشتی در بحث کنکور داشت و گفت‌: یقینا افرادی که امسال در دانشگاه قبول شده‌اند حاصل تلاش 12 ساله ما و همکاران قبل از ما بوده اند و بی انصافی است این موفقیت بزرگ را منحصرا به نام خود بنامیم .

غلامی یکی از موفقیت های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال جاری را اخذ مجوز 945 ردیف استخدامی در پردیس تربیت معلم و 529 ردیف استخدامی آزاد دانست و افزود‌: در پردیس 70 درصد و در استخدام آزاد نیز 57 درصد استخدامی ها عملی شده است و این تعداد مجوز، نشان از کمبود شدید نیروی ما نسبت به دیگر استان ها نیست .

ناصر غلامی در نشستی صمیمی با آموزگاران دوره ابتدایی دشتی حاضر در این دوره که در سه مدرسه شهید کللی، امام خمینی و علامه طباطبایی انجام شد ، به سوالات آنان پاسخ دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار