فرماندار پیشوا:

دهیاران پیشوا برای ایجاد درآمدهای پایدار روستایی پیش قدم شوند

پیشوا(پانا) - فرماندار پیشوا گفت: دهیاران پیشوا برای ایجاد درآمد پایدار در روستاها پیش قدم شده و طرح و برنامه ارائه دهند تا زمینه توسعه روستاها تسهیل شود.

کد مطلب: ۸۶۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دهیاران پیشوا برای ایجاد درآمدهای پایدار روستایی پیش قدم شوند

حسین عباسی در جمع دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان پیشوا طی سخنانی اظهار داشت: بیمه روستاییان موضوع مهمی است که جزء اهداف و برنامه های اولویت دار دولت است ولی به دلیل عدم اطلاع رسانی لازم، کم و کاستی هایی در این زمینه وجود دارد که با همت و تلاش متولیان امر از جمله اداره کل روستایی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رفع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دهیاران در خط مقدم اجرای سیاست های دولت در روستاها هستند و تبیین برنامه ها و سیاست های دولت بر عهده شوراهاست.

عباسی خطاب به دهیاران گفت: شما دهیاران و شوراهای اسلامی با مردم روستا از نزدیک و به صورت چهره به چهره ارتباط دارید، مشکلاتشان را اطلاع داشته و درک می کنید و حتماً باید برای حل مشکلات آنها گام بردارید و تلاش کنید تا ضمن خدمت شایسته به مردم، مطالبه گری آنان را پاسخ عینی بدهید.

وی با اشاره به ضرورت اهتمام دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بر مسائل اجتماعی و امنیتی تاکید کرد: بخشی از اعتبارات دهیاری ها باید برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در روستاها هزینه شود تا بتوان ضمن رونق اشتغال، توسعه اقتصادی را در این مناطق و به تبع آن در سطح شهرستان و استان تهران به وجود آوریم.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار