گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان‌های استان گلستان

گرگان (پانا) - گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان‌های استان گلستان با هدف تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه معاونت پشتیبانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان‌های استان گلستان

گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان‌های استان گلستان با هدف تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه معاونت پشتیبانی با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در اردوگاه نشاط شهرستان گرگان برگزار گردید.

گوهری راد در این گردهمایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین پشتیبانی به ویژه در زمینه پروژه مهر که منجر به بازگشایی مطلوب مدارس در استان گلستان شد گفت: فعالیت های حوزه پشتیبانی نقش بسیار ارزنده و تاثیرگذاری در فعالیت‌های آموزش و پرورش دارد و بدون همراهی و همکاری این بخش سایر اقدامات حوزه های مختلف آموزش و پرورش ابتر خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این گردهمایی ضمن تأکید بر لزوم کار تیمی و تفکر سیستمی اظهار کرد: باید سیاست‌های کلان آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مدارس با جدیت دنبال شود. گوهری راد از معاونت پشتیبانی شهرستان ها خواست تا با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات جدیت خاصی نسبت مدیریت هزینه کرد اعتبارات، نگهداشت تجهیزات و فضاها داشته باشند و ایده‌ها و خلاقیت جدیدی را در فعالیت‌ها ارائه نمایند. گوهری راد همچنین از معاونین پشتیبانی خواست تا نظارت موثر خود را با حضور در مدارس افزایش دهند.

وی توجه به مسائل رفاهی و معیشتی همکاران را یک ضرورت دانست و از معاونین پشتیبانی خواست تا در این زمینه به دنبال برنامه های جدید باشند. تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی در شهرستان ها به منظور ایجاد درآمد پایدار برای آموزش و پرورش از مهم‌ترین مسائلی بود که مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خواست تا با جدیت دنبال شود.

قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این گردهمایی به تبیین سیاست‌های حوزه معاونت پشتیبانی پرداخت و از انضباط اداری و مالی، افزایش بهره وری از منابع و نگهداشت منابع، توسعه مشارکت، فعال نمودن کمیته توسعه مدیریت و شورای راهبردی، بودجه ریزی استانی و همچنین ایجاد کمیته درآمدزایی و نیز وجوهات دریافتی به حساب های متمرکز به عنوان مهمترین سیاست‌های حوزه معاونت پشتیبانی یاد کرد.

در ادامه این جلسه روسای ادارات، حوزه های ستادی معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت به بیان برنامه ها و انتظارات خود از معاون پشتیبانی شهرستان‌ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار