برگزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه 6 با عنوان (( مهارت در امتداد امید ))

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و مربیان پرورشی گفت:‌ مهمترین وظیفه معاونین و مربیان پرورشی در مدارس برقراری ارتباط موثر با دانش آموزان است .

کد مطلب: ۸۶۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه 6 با عنوان (( مهارت در امتداد امید ))

با حضور مالک اشرفی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی ، یونسی رئیس سازمان دانش آموزی استان ، جوانشیری سرپرست آموزش وپرورش ناحیه 6 ، دیگر معاونین و کارشناسان و معاونین و مربیان پرورشی مدارس این ناحیه همایش (( مهارت در امتداد امید )) در مکان سالن فردوسی ، پردیس سینما گلشن برگزار شد .

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی عنوان کرد : معاونین و مربیان پرورشی مدارس در ایجاد تعادل فکری ، روحی و روانی نقش بسزایی را می توانند داشته باشند و این تعادل روحی و روانی در ایجاد محیطی مطلوب بسیار مهم است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به تاثیرات نماز و سفارشات موکد در دین مبین اسلام بر اجرای مطلوب و بهینه نماز اول وقت در مدارس تاکید نمود .

مالک اشرفی در خصوص قوانین اجرایی جدید اردوهای دانش آموزی و ضوابط اجرایی در سال تحصیلی توضیحاتی را بیان داشت .

جوانشیری، سرپرست آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد نیز معاونین و مربیان پرورشی در مدارس را پرچم دار تربیت برشمرد و بیان داشت معاونین و مربیان پرورشی باید همچون گذشته و با تلاش بیش از پیش بر تحقق سند تحول بنیادین در مدارس همت نمایند .

احمدی پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد ، کسب یک رتبه اول و دو رتبه دوم و یک رتبه سوم کشوری در مسابقات داستان نویسی ، رتبه اول کشوری در تکنوازی نی ، رتبه دوم و سوم کشوری در بخش شعر ، رتبه دوم کشوری در بخش فیلم کوتاه و رتبه دوم کشوری را در تکنوازی پیانو و...... را بخشی از توفیقات این ناحیه در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن در مرحله کشوری بیان داشت و با تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی معاونین و مربیان پرورشی در مدارس بر داشتن برنامه ریزی سالانه و رعایت تقویم اجرایی تاکید نمودند .

در ادامه این مراسم پوستر پرسش مهر 19 ریاست جمهوری با حضور تمامی مدعوین رونمایی و از معاونین ، مربیان و دانش آموزان برتر این ناحیه تجلیل بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار