نمایشگاه آثار خوشنویسان شعبه تهران بزرگ در فرهنگسرای بهمن

تهران (پانا) - نمایشگاه آثار خوشنویسی استادان، مدرسان و اعضای انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ عصر روز جمعه 20 مهر به مناسبت هفته خوشنویسی در فرهنگسرای بهمن افتتاح می شود.

کد مطلب: ۸۶۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار خوشنویسان شعبه تهران بزرگ در فرهنگسرای بهمن

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، استاد غلامحسین امیرخانی (چهره ی ماندگار عرصه ی خوشنویسی ایران و رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران) و محمدحسین ساکت (نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انجمن)، سخنرانان آئین افتتاح این نمایشگاه هستند که از ساعت 15:30 در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.
در بخش بعدی این برنامه از 40 هنرمند مدرس انجمن به مناسبت سالروز تولد ایشان و 20 هنرمندخوشنویس که در آزمون فصل تابستان موفق به کسب نمرات برتر از انجمن خوشنویسان شدند، تقدیر می شود.
افتتاح نمایشگاه بزرگ آثار خوشنویسان شعبه تهران بزرگ در نگارخانه این فرهنگسرا، بخش پایانی این مراسم است.
در این نمایشگاه که تا 27 مهر ادامه خواهد داشت، حدود 300 اثر از 90 هنرمند خوشنویس در اندازه های مختلف و درشاخه های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و خط نقاشی در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار