معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان : قانون مداری از لازمه های انسان موفق است

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در آئین قرائت پیام مهر در سنندج گفت: احترام به قانون و قانون مداری از لازمه های یک انسان موفق است.

کد مطلب: ۸۶۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان : قانون مداری از لازمه های انسان موفق است

آئین قرائت پیام مهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر سنندج، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان دوره اول شهیده مهری رزاق طلب برگزار شد .

در این مراسم افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: ما در آموزش و پرورش دارای اهداف کلانی هستیم، یکی از این اهداف آن است که دانش آموزان ما از هر حیث آماده ورود به جامعه باشند و یک انسان جامع و کامل شرایط باشند و بتواند در آینده آمادگی پذیرش نقش های مختلف را داشته باشند، در واقع باید آیتم های اصلی ورود به جامعه را داشته باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: تمام اقدامات ما در آموزش و پرورش در بعد آموزش محوری و رویکرد آگاه سازی می باشد و در این زمینه کارهای ارزنده ای صورت گرفته است و دانش آموزان در کنار مطالب درسی که فرا می گیرد لازم است احترام به قانون، قانون مداری و قانون گرایی و همچنین نظم پذیری و کمک به ایجاد نظم بخشی در جامعه از لازمه های یک انسان موفق می باشد را فرا می گیرند.

خوشگوار ادامه داد: مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی هم نظم، امنیت، انتظام و قانون گرایی را در جامعه تقویت می کند و اگر همکاری نیروی انتظامی نبود شاید سازماندهی 300هزار دانش آموز در 3700مدرسه و 15 هزار کلاس درس میسر نبود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشا الله با ارتقاء و تداوم این همکاری میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی بتوانیم دانش آموزان و آینده سازان نسل آینده را بیش از همیشه برای آینده جامعه و کشور آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار